کد خبر : 1242041 | 01 خرداد 1394 ساعت 16:13 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با خبرنگاران

راجرز : استرلینگ در لیورپول می ماند

شایعات جدایی استرلیگ از لیورپول پس از اظهارنظر تند روز گذشته مدیر برنامه های این بازیکن، قوت بیشتری گرفتند.

راجرز : استرلینگ در لیورپول می ماند
به گزارش "ورزش سه"، مدیر برنامه های استرلینگ در یک مصاحبه، ضمن احمقانه خواندن انتقادات جیمی کرگر، اسطوره لیورپول از استرلینگ، گفت که موکلش حتی با حقوق هفتگی 1 میلیون پوند هم قرارداد خود را تمدید نخواهد و از لیورپول جدا می شود. بلافاصله نیز خبر رسید لیورپولی ها نشست خود برای مذاکره در مورد تمدید قرارداد با استرلینگ را لغو کرده اند.

برندان راجرز، سرمربی لیورپول که در نشستی خبری شرکت کرده بود، در رابطه با این موضوع گفت:" سوای هر آنچه که در رسانه ها در مورد استرلینگ گفته شده، این بازیکن در لیورپول خواهد ماند. او دو سال دیگر با ما قرارداد دارد و انتظار دارم که در این دو سال، شاهد حضور استرلینگ در لیورپول باشم. تا این لحظه ندیده ام که استرلینگ از حضور در لیورپول ناراضی باشد. هر مذاکره ای در مورد تمدید قرارداد ممکن است لغو و جابجا شود. فکر می کنم مدیران باشگاه، این مساله را در تابستان پیگیری خواهند کرد."

راجرز در مورد شایعه گفتگوی خصوصی استرلینگ با او در مورد جدایی از لیورپول پیش از بازی با چلسی گفت:" هر چه که در آن ملاقات بین من و استرلینگ گذشته بین خود ما خواهد ماند. ما یک سیاستی در باشگاه داریم مبنی بر اینکه اتفاقات داخل رختکن، همان جا باقی خواهند ماند و به بیرون درز نخواهند کرد. فردا اگر استرلینگ روی فرم باشد که است، در ترکیب ثابت مقابل استوک به میدان خواهد رفت."

دیدگاه‌ها