کد خبر : 1242044 | 01 خرداد 1394 ساعت 16:50 | 205.8K بازدید | 0 دیدگاه

کابوس مصدومیت و خستگی

پرسپولیس را نیمه جان به ریاض نفرستید

مهمترین بازی این فصل پرسپولیس ، مسابقه برگشت قرمزپوشان با الهلال است. بازی بزرگی که حمید علی عسگر درباره اش می گوید: با دعوا هم نباید در آن ببازیم.

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ سرمبی پرسپولیس برای حضور در این بازی دشوار چند مشکل اساسی دارد که مهمترین آن شرایط مدیریتی قرمزپوشان و بی ثباتی اداری باشگاه است ؛ با این حال اگر این مسئله را تا آخر هفته پیش رو فراموش کنیم مسئله بزرگ تعدد مصدوم ها و محرومان پرسپولیس است.

برانکو درباره مصدوم های تیم می گوید : مهرداد کفشگری مصدوم است و به سختی می توانم انتظار داشته باشم که جزو نفرتی باشد که با ما به عربستان می آید . به جز او محسن بنگر هم آسیب دیدگی شدیدی دارد و فداکارانه و با درد هر زمان که لازم بوده به میدان آمده . حمید علی عسگر هم شرایط خوبی ندارد اما پزشکان تیم در تلاش هستند که او را آماده بازی با الهلال کنند . از بازیکنان ما اومانیا هم مصدوم است و احتمال حضور او در بازی الهلال 50- 50 است .

برانکو از قبل ، فرناندو گابریل و محمدرضا خانزاده و البته پیام صادقیان را نیز ندارد تا عملا 7 بازیکن مهم تیم در طول فصل از ترکیب قرمزها بیرون باشند . البته او بازهم خداراشکر می کند که اخطار سوشامکانی و امیدعالیشاه در دور اول مبنای محاسبه بازی های حذفی نیست والا او برای جور کردن یک تیم 11 نفره هم به مشکل می خورد .

برانکو که از بین مدافعان وسط خود فقط رضا نورمحمدی را دارد در بازی رفت الهلال از بابک حاتمی در پست دفاع وسط استفاده کرد و رضا خالقی فر را به دفاع راست برد و  این ترفندی است که شاید دوباره برانکو مجبور به استفاده از آن بشود . او که از بین بازیکنان اصلی طول فصل ، سوشا مکانی ، بابک حاتمی ، حمید علی عسگر ، رضا نورمحمدی ، احمدنوراللهی ، محمد نوری ، هادی نوروزی ، امید عالیشاه ،مهدی طارمی و علی علیپور را در اختیار دارد شاید از گزینه هایی مثل خالقی فر ، کمندانی و حتی جونیورتادو استفاده کند .

یکی از مربیان پرسپولیس می گوید : بازیکنان بسیار خسته اند و خطر مصدومیت همه آنها را تهدید می کند . و بنابراین ، حداقل انتظار از محمدحسین نژادفلاح این است که تیم را با یک پرواز اختصاصی به ریاض بفرستد نه در شرایطی که ممکن است ساعت ها معطلی در انتظار بازیکنان پرسپولیس باشد . به هرحال فراموش نکنیم که حریف قرمزها الهلال است ؛ تیم بزرگ منطقه غرب آسیا که کیفیت اش را در همان بازی رفت هم نشان داد.

دیدگاه‌ها