کد خبر : 1242047 | 01 خرداد 1394 ساعت 17:14 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با بیلد

واکنش لواندوفسکی به اظهارنظر تندمربی هانوفر

بایرن مونیخ پس از مسجل شدن قهرمانیش در بوندسلیگا، هر 4 بازی بعدی خود را با ناکامی پشت سر گذاشته است.

واکنش لواندوفسکی به اظهارنظر تندمربی هانوفر
به گزارش "ورزش سه"، سه هفته پیش، بایرن مونیخ سومین قهرمانی متوالی خود در بوندسلیگا را جشن گرفت اما شکست های این نیز تیم از همان لحظه از راه رسیدند. 4 شکست پی در پی مقابل دورتموند در جام حذفی، لورکوزن، آگزبورگ و فرایبورگ در بودنسلیگا و همچنین ناکامی در راهیابی به فینال لیگ قهرمانان مقابل بارسا، باعث شده تا انتقادات از بایرن و گواردیولا افزایش یابند.

شکست بایرن از فرایبورگ سبب شد تا هانوفر نیز در منطقه سقوط قرار گرفته و یک هفته مانده به انتهای فصل، خطر دسته دوم را بیش از همیشه احساس کند. شاتس اشنایدر، مربی جوانان باشگاه هانوفر، پس از شکست بایرن از فرایبورگ، در اظهارنظری تند، بایرن را به تیم هرزه ها تشبیه کرد.

اظهارنظری که واکنش روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن را در پی داشت. او به بیلد گفت:" هانوفر روزهای سخت و پراسترسی را تجربه می کند. آنها از سقوط به دسته پایین تر می ترسند و احتمالا همین مساله باعث شده تا شاتس اشنایدر چنین اظهارنظری را مطرح کند.
او تحت تاثیر جو پرفشار هانوفر،سخنان نسنجیده ای را به زبان آورده است. بایرن تیم قهرمانان است نه تیم هرزه ها. من با ماسک مقابل فرایبورگ بازی کردم. نویر هم با وجود مشکل پهلو درون دروازه ایستاد. ما همه تلاشمان را برای پیروزی انجام دادیم اما نشد."

لواندوفسکی در مورد درگیری با بواتنگ در تمرین بایرن گفت:" چیز خاصی نبود. روی تصاحب یک توپ، بواتنگ تکل خشنی زد و بحث کوتاهی بین ما در گرفت اما همه چیز همان جا تمام شد."

دیدگاه‌ها