کد خبر : 1242058 | 01 خرداد 1394 ساعت 17:50 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتو با رکورد

نیمار: برزیل با دونگا، شماره یک جهان می شود

تیم ملی برزیل پس از اینکه در جام جهانی 2014 نتایج کابوس واری گرفت، خود را برای حضور قدرتمندانه در کوپا آمریکای 2015 شیلی آماده می کند.

نیمار: برزیل با دونگا، شماره یک جهان می شود
به گزارش "ورزش سه"،  پس از اتمام جام جهانی، کارلوس دونگا، جانشین لوئیز فیلیپه اسکولاری در تیم ملی برزیل شد و در اولین اقدام، بازوبند کاپیتانی را از تیاگو سیلوا گرفت و به نیمار داد. بسیاری بر این باورند که برزیل با اندیشه های دونگا و درخشش نیمار که در 8 بازی اخیر برای بارسا 8 گل زده و فصل بسیار خوبی را نیز پشت سر گذاشته است، می تواند قهرمان کوپا آمریکا شود.

نیمار در همین رابطه به نشریه رکورد گفت:" در برزیل، همیشه بازیکنان با کیفیت زیادی وجود دارند. ما تیم بزرگی داریم که می تواند در هر تورنمنتی قهرمان شود. به کمک دونگا، برزیل می تواند یک بار دیگر شماره یک دنیا شود.اگر خوب تمرین کنیم، متحد باشیم و به دستورات مربی خوب گوش کرده و عمل کنیم، می توانیم به بهترین تیم دنیا بدل شویم."

برزیل روز 5 ژوئن یعنی یک روز قبل از فینال لیگ قهرمانان که بین بارسلونا و یوونتوس برگزار می شود، در دیداری دوستانه در سائوپائولو،به مصاف مکزیک خواهد رفت. نیمار در این رابطه گفت:" مکزیک تیمی بزرگ و باکیفیت است. این تیم همیشه مقابل برزیل بهترین بازی ها را به نمایش گذاشته اما من نمی خواهم در این بازی حضور داشته باشم. دوست دارم برای بارسا در فینال لیگ قهرمانان مقابل یوونتوس بازی کنم."

دیدگاه‌ها