کد خبر : 1242059 | 01 خرداد 1394 ساعت 17:59 | 303.2K بازدید | 0 دیدگاه

4 نبود، 8 بود

توضیح منصوریان در مورد نشان دادن عدد 4

سئوال ما از سرمربی نفت درباره نشان دادن عدد 4 با واکنش خاص سرمربی نفت همراه بود .

توضیح منصوریان در مورد نشان دادن عدد 4
به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی نفت تهران، علیرضا منصوریان در بین تشویق تماشاگران سمت آنها رفت و با 2 دست خود عدد 4 را به آنها نشان داد. عددی که می توانست به معنای کری خوانی برای پرسپولیسی ها باشد.طبعا ، همه آن هایی که در ورزشگاه بودند و دیگرانی که از پای تلویزیون صحنه را دیدند همین عقیده را داشتند که سرمربی نفت در بحبوحه کری های قرمز آبی برای پرسپولیسی ها کری خوانده تا نزد آبی ها محبوب تر شود و به نیمکت استقلال نزدیک تر.

اما منصوریان هرگز زیر بار این مسئله نرفت . او در پایان بازی الاهلی عربستان و زمانی که با یک برد باارزش خودش را روی ابرها می دید در پاسخ به سئوالی در این باره ، ناگهان جدی شد و گفت :  من خیلی حواسم جمع است که چه می کنم و هرگز دنبال این نیستم که طرفداران پرسپولیس را آزرده کنم .بلکه منظورم نشان دادن جایگاه 8 بود .

اما این توضیح منصوریان را قانع نکرد . او بعد از اتمام کنفرانس مطبوعاتی ، کنار زمین منتظر ایستاد تا دقیق توضیح بدهد:  هرگز منظورم عدد  4 نبود و نمی خواستم برای تماشاگران پرسپولیس کری بخوانم. من با دو دست عدد 8 را نشان دادم که برای من عدد خوش یمنی است.

   او سپس با دست  جایگاه 8 را نشان داد و گفت : من در زمان بچه گی وقتی پایم به استادیوم باز شد  در جایگاه 8 می نشستم و استقلال را تشویق می کردم و  بعد ازاین که وضع مالی ام کمی بهتر شد به جایگاه ( وسط) رفتم... بعد هم  فوتبالیست شدم به وسط زمین آزادی رفتم و بعد از آن هم از همین زمین بیرونم کردند.( با خنده)

سرمربی نفت سپس درباره دربی خاطره جالبی نقل کرد و گفت :یک بار کریم باقری را در دربی طوری زدم که پیش خودم گفتم خدا به دنده های آقا کریم رحم کرد ولی در عین حال بیرون زمین یکی از بهترین دوستان من است ...

و پایان مکالمه ما با او فریادهای بلند منصوریان بود که می گفت : من عدد 4 را نشان ندادم ! سرمربی نفت این جمله با صورت خندان می گفت واز ما دور می شد، درحالیکه لابد او و تیمش به انرژی مثبت پرسپولیسی ها هم برای صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیاز دارند .

دیدگاه‌ها