کد خبر : 1242067 | 01 خرداد 1394 ساعت 18:13 | 67.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

آمار استثنایی بارسلونا در سال 2015

شکست روز 4 ژانویه در زمین سوسیداد و حاشیه های فراوان پس از آن شکست، بسیاری را بر این گمان داشت که بارسا یک سال توام با ناکامی دیگر را پیش رو خواهد داشت اما اینگونه نشد.

آمار استثنایی بارسلونا در سال 2015
به گزارش "ورزش سه"، حاشیه های پس از آن بازی می توانست هر تیمی را به مرز نابودی نزدیک کند اما بارسلونا در ادامه کار ثابت کرد که از چه مجموعه منظم و متحدی برخوردار است. بارتومئو و انریکه بسیار خوب توانستند بحران رخ داده را مدیریت کنند و بارسلونا یک بازی مانده به انتهای لالیگا و سه بازی به انتهای فصل، بهترین تیم سال 2015 دنیا به روایت آمار است.

کاتالان ها پس از آن شکست، 20 بازی در لالیگا و 30 بازی در همه رقابت ها برگزار کرده و آمار ثبت شده برای این تیم استثنایی است. در لالیگا، بارسلونا پس از شکست در زمین سوسیداد، تنها مقابل مالاگا شکست خورد و در زمین سویا نیز به تساوی 2-2 دست یافت .کسب 18 پیروزی از 20 بازی،  قهرمانی شماره 23 لالیگا را برای این تیم به همراه داشت.

اگر بخواهیم همه رقابت ها را لحاظ کنیم، بارسلونا 27 پیروزی از 30 بازی اخیر خود کسب کرده و یک شکست برابر بایرن در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان، به شکست برابر مالاگا و تساوی برابر سویا اضافه خواهد شد.
آمار گل های زده و خورده بارسلونا نیز جالب است. 69 گل زده در مقابل تنها 12 گل خورده. بی جهت نیست که همه کارشناسان این تیم را شانس اول قهرمانی اروپا در مقابل یوونتوس می دانند.

دیدگاه‌ها