کد خبر : 1242073 | 01 خرداد 1394 ساعت 18:43 | 490K بازدید | 0 دیدگاه

دروغی که به تراکتوریها گفتم

اظهارات عجیب بیرانوند درباره اتفاقات تبریز

علیرضا بیرانوند درباره دیدار هفته پایانی تیمش برابر تراکتورسازی تبریز اظهارات عجیبی را مطرح کرد.

اظهارات عجیب بیرانوند درباره اتفاقات تبریز
به گزارش "ورزش سه"، نفت تهران در حالی که برابر تراکتورسازی به تساوی سه بر سه رضایت داد تا این سپاهان باشد که بتواند در نهایت عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

علیرضا بیرانوند بعد از برد شیرین تیمش برابر الاهلی عربستان امیدوار است در بازی برگشت هم این حریف را شکست دهند و موفق شوند به جمع هشت تیم برتر آسیا راه یابند. گلر شماره یک نفت تهران در گفتگوی اختصاصی با "ورزش سه"، درباره شرایط تیمش حرف زد که در ادامه می‌خوانید.

خوشحالم شرمنده هواداران نشدیم
خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز خوب به دست بیاوریم و 50 درصد راه را پشت سر بگذاریم. خوشحالم که شرمنده هوادارانی که برای تشویق نفت به استادیوم آمده بودند نشدیم و به برتری رسیدیم. ای کاش توپ‌های‌مان تبدیل به گل می‌شد و در بازی برگشت کار راحت‌تری را داشتیم اما باز خدا را شکر می‌گوییم که دل هواداران را با یک بازی خوب شاد کنیم. امیدوارم با یک ریکاوری خوب در بازی برگشت به برتری برسیم.

برای قهرمانی جام حذفی سرم را جلوی توپ می‌گذارم
در بازی برگشت کار سخت‌تری خواهیم داشت و نیاز به یک ریکاوری خوب داریم. خیلی خسته‌ایم، خیلی خسته‌ایم. شخصا خیلی خسته‌ هستم و در ایران از تمام تیم‌ها بیشتر بازی کرده‌ایم و امیدوارم مزد این زحمات را بگیریم. خیلی دوست دارم این فصل را با یک جام به پایان برسانیم و در فینال جام حذفی سرم را هم جلوی توپ می‌گذاریم تا برنده شویم. علی آقا خیلی دوست دارد مزد زحماتی که در این فصل کشیدیم را به دست بیاوریم و امیدوار به این مساله هستیم.

شیطنت‌ها از سوی ناظر بازی بود
والا اتفاق عجیبی در تبریز افتاد. اتفاقی که در آنجا افتاد در هیچ کجای دنیا نیفتاده است. اینکه بیایند و بگویند بازی در اصفهان 2 بر 2 شده واقعا عجیب بود. ما 5-6 دقیقه فرصت داشتیم و جام در تبریز بود. مطمئن باشید جام در تبریز می‌ماند. آقای فغانی هم تلاش زیادی کردند تا بازی را اداره کنند ولی اتفاقی که افتاد آندو اخراج شد. یک سری شیطنت‌ها هم بود که به نظرم از سوی ناظران بازی بود.

من هم تصور کردم تراکتور قهرمان شده
می‌خواستند با اعلام این نتیجه امنیت آقای فغانی حفظ شود و ایشان بتواند خیلی راحت سوت بازی را بزند و به رختکن برود. من احساسم این بود. من پشت دروازه بودم و لحظه به لحظه نتیجه بازی را از آقای میثاقی (گزارشگر برنامه نود( می‌پرسیدم. ایشان می‌گفتند بازی دو بر صفر به سود سپاهان است و یک لحظه خودش هم هنگ کرد و گفت می‌گویند بازی دو بر دو شده است. بعد هر چه زنگ زدند آنتن موبایل‌ها قطع شده بود. من هم تصور کردم تراکتور قهرمان شده و خیلی گریه کردم.

دروغی که به تراکتوری ها گفتم!
سرم در ادامه پایین بود و گریه می‌کردم و چمن را نمی‌دیدم. یکی از طرفداران تراکتور یقه‌ام را گرفت و گفت دیدی گفتم با ترک‌ها در نیفت. همان لحظه الکی گفتم خودم فصل آینده به تراکتور می‌خواهم بیاییم که مرا بوسید و گفت برو!

این اتقاق باعث شد تراکتوری‌ها سوژه شوند
اگر قهرمان می‌شدیم یک نفر از هواداران تراکتور هم به زمین نمی‌آمد و خیلی راحت جشن قهرمانی را می‌گرفتیم. به هرحال آنها به تصور قهرمانی به داخل زمین آمدند و دوست داشتند خوشحالی کنند و با بازیکنان تراکتور آن را تقسیم کنند. واقعا حیف شد و سوژه شدند و نباید اینطور در رسانه‌های داخلی و خارجی طرفداران تراکتور را سوژه می‌کردند.

دیدگاه‌ها