کد خبر : 1242075 | 01 خرداد 1394 ساعت 18:30 | 52K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

دخیا؛ شانزدهمین اتلتیکویی در اردوگاه دشمن؟

داوید دخیا به احتمال فراوان در پایان فصل جاری منچستریونایتد را پس از 4 سال ترک کرده و به رئال مادرید خواهد پیوست.

دخیا؛ شانزدهمین اتلتیکویی در اردوگاه دشمن؟
به گزارش "ورزش سه"، عملکرد متوسط ایکر کاسیاس در چارچوب دروازه رئال مادرید و انتقادات وسیع هواداران از او در فصل جاری، سبب شده تا مدیران رئال به فکر جذب یک دروازه بان شاخص باشند. داوید دخیا بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه های اسپانیایی و انگلیسی، گزینه شماره یک رئالی ها برای جانشینی کاسیاس محسوب می شود.

طبق ادعای مارکا، حتی توافقات کامل بین دخیا و رئال مادرید صورت گرفته و تنها گرفتن موافقت منچستریوایتد باقی مانده است. اگر انتقال دخیا به رئال مادرید قطعی شود، او شانزدهمین بازیکنی خواهد شد که با وجود پوشیدن پیراهن اتلتیکو در یک مقطع، به رئال مادرید پیوسته است.

دخیا فوتبال خود را از تیم های پایه ای اتلتیکو شروع کرده و به دروازه بان اول این تیم نیز بدل شد. او سال 2011 از اتلتیکو به یونایتد پیوست و در حالیکه هواداران اتلتیکو منتظر بازگشت او به تیمشان هستند او راهی اردوگاه دشمن یعنی رئال مادرید خواهد شد.

پیش از او، آخرین بازیکنی که از اتلتیکو به رئال پیوسته، سانتیاگو سولاری آرژانتینی است که 13 سال پیش با سقوط اتلتیکو به دسته دوم، راهی رئال شد. پیش از سولاری نیز سولر، یورنته و هوگو سانچس چنین مسیری را پیموده بودند. با این تفاوت که این سه، ابتدا به تیمی دیگر رفته و سپس بصورت غیرمستقیم راهی رئال شدند.
پارا، گروسو، پرز پایا، پرودن، پاچکو، بارسرو، ایپینیا، اولاسو، کاسمه، مارین و اوردونیز نیز 11 بازیکن دیگری هستند که از اتلتیکو به رئال رفته اند.

دیدگاه‌ها