کد خبر : 1242080 | 01 خرداد 1394 ساعت 18:45 | 61.3K بازدید | 0 دیدگاه

مقابل دپورتیوو لاکرونیا

اولین بازی توماس فرمالن برای بارسلونا

به نظر می رسد که فردا در غیاب ستارگان اصلی بارسلونا، لوئیس انریکه به بسیاری از بازیکنان نیمکت نشین و کم شانس خود مقابل دپورتیوو میدان خواهد داد.

اولین بازی توماس فرمالن برای بارسلونا
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا هفته گذشته پس از برتری 1-0 در زمین اتلتیکو، قهرمانی خود در لالیگا را مسجل کرد و همین مساله به انریکه اجازه خواهد داد تا فردا در آخرین بازی بارسا مقابل دپورتیوو، به برخی ستارگان خود استراحت دهد.

سرمربی بارسا ساعاتی پیش در نشست خبری خود این موضوع را تایید کرد و بر این اساس، انتظار می رود که یوردی ماسیپ درون دروازه قرار بگیرد. توماس فرمالن، مدافع بلژیکی نیز که تابستان گذشته از آرسنال به بارسا پیوست و به دلیل مصدومیت هرگز نتوانست در بازی های رسمی برای این تیم به میدان برود، فردا اولین بازی خود را برای بارسلونا انجام خواهد داد. فرمالن دسامبر گذشته در فنلاند جراحی شد و حالا به فرم ایده آل برای بازی رسیده است.

بارترا و ژاوی نیز بازیکنان فیکس بارسا در مقابل دپورتیوو خواهند بود. این آخرین بازی ژاوی در لالیگا با پیراهن بارسلونا خواهد بود.
در تمرین امروز بارسلونا، نیمار بصورت انفرادی به تمرین پرداخت و حضور او در بازی فردا در هاله ای ابهام قرار دارد. اگر نیمار به موقع نرسد، پدرو به جای وی بازی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها