کد خبر : 1242088 | 01 خرداد 1394 ساعت 19:46 | 103.2K بازدید | 0 دیدگاه

داوری جنجالی کی‌روش در تیم ملی

تمرین تیم ملی امروز در فضایی شاد برگزار شد و سرمربی تیم ملی تلاش داشت تا بازیکنانش را از نظر روحی به شرایط مناسبی برساند.

داوری جنجالی کی‌روش در تیم ملی
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلوس کی‌روش بعد از اینکه مراحل ابتدایی تمرین را پشت سر گذاشتند در قالب دو تیم به بازی فوتبال پرداختند. این مسابقه دوستانه درون تیمی که البته جنجالی هم دنبال می‌شد با تصمیم کارلوس کی‌روش به عنوان داور این دیدار با تساوی به پایان رسید تا دو تیم در زرد و قرمزپوش با زدن پنالتی برنده را مشخص کنند.

این در حالی بود که در پایان وقت معمول و در نظر گرفته شده توسط کی‌روش، تیم قرمز به شادی مشغول بود و عقیده داشتند برنده این بازی شده‌اند اما با اعتراض آندرانیک تیموریان، کی‌روش دستور به زدن ضربات پنالتی برای مشخص شدن تیم برنده کرد.

جالب اینکه در پایان ضربات پنالتی که با خراب شدن ضربه فرشاد احمدزاده برای قرمز‌ها همراه بود، آندرانیک زردپوش در این بازی به همراه هم‌تیمی‌هایش برنده شدند و هافبک تیم ملی حسابی برای رقیب، خصوصا احسان حاج‌صفی کری خواند.

در پایان بازی دوستانه دو تیم، ملی‌پوشان زیر نظر کادرفنی به سرد کردن بدن خود پرداختند و دستگری را به مقصد هتل المپیک ترک کردند.

دیدگاه‌ها