کد خبر : 1242122 | 02 خرداد 1394 ساعت 08:19 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

در شرایط سخت تر از این سرمربی استقلال بوده ام

مظلومی: هرگز نگفتم از استقلال پیشنهاد دارم

سرمربی سابق استقلال ادعا می کند هیچ پیشنهادی برای هدایت آبی ها برای فصل آینده دریافت نکرده است.

مظلومی: هرگز نگفتم از استقلال پیشنهاد دارم
پرویز مظلومی در این باره به "ورزش سه" گفت: من هرگز نگفتم از استقلال پیشنهاد دارم. اصلا مگر در باشگاه استقلال الان کسی است که به من پیشنهاد بدهد؟ متاسفانه عده ای شیطنت کردند و من هرگز صحبتی دراین باره نکردم.

او ادامه داد: آقای نجف نژاد بعد از جلسه هیئت مدیره گفته بود که من یکی از گزینه های سرمربیگری استقلال هستم. یکی از خبرنگاران در این باره از من سوال کرد و من هم گفتم که هر کمکی از دستم بربیاید برای استقلال انجام می دهم. من نمی دانم چرا از حرف هایم برداشت شد که پیشنهاد مربیگری از استقلال دارم.

سرمربی سابق استقلال در مورد این که در یک مصاحبه گفته بود حاضر است سریدار استقلال شود هم گفت: من هرگز این صحبت را به زبان نیاوردم و عده ای دارند شیطنت می کنند. من گفتم هرکمکی از دستم بربیاید برای استقلال انجام می دهم. این را فراموش نکنید که من 35 سال برای استقلال زحمت کشیدم و اینجا خانه من است.

مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا آماده است در صورتی که پیشنهاد استقلال را دریافت کند، کارش را با این تیم شروع کند هم گفت: چرا آماده نباشم؟ من با استقلال شرایط به مراتب سخت تر از این را تجربه کرده ام. روزی که به استقلال آمدم همه بازیکنان این تیم را برده بودند و این تیم فقط 4 بازیکن داشت. یک هفته مانده به شروع بازی ها تیم را جمع کردم و فکر می کنم نتایج نسبتا خوبی هم گرفتم.

او امیدوار است تکلیف مالکیت باشگاه استقلال هرچه زودتر مشخص شود: من امیدوار هستم تکلیف مالکیت باشگاه استقلال هرچه زودتر مشخص شود تا تیم در فصل نقل و انتقالات بتواند بازیکنان مورد نیازش را جذب کند. حالا خیلی مهم نیست که من باشم یا نباشم.

اما سوال پایانی از مظلومی در مورد مصاحبه تند فرهاد مجیدی بود که او حاضر نشد پاسخی به آن بدهد و ترجیح داد سکوت کند.

دیدگاه‌ها