کد خبر : 1242124 | 02 خرداد 1394 ساعت 08:23 | 58.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیوس: بعد از مهدوی کیا فقط طارمی

فرشاد پیوس به تولد یک ستاره در خط حمله ایران امیدوار است: مهدی طارمی.

پیوس: بعد از مهدوی کیا فقط طارمی
به گزارش "ورزش سه" پیوس در باره مهدی طارمی گفت: مهدی طارمی جوانی است که رفتار فنی او را تایید میکنم. چیزهایی در وجود او میبینم که در هیچ کدام از فورواردهای 15 سال اخیر ندیده ام، توان بدنی بالا همراه بهره مندی از تکنیک، قدرت سرزنی و موقعیت شناسی، از او بازیکنی دلخواه و نظر من ساخته است.

به نظرم او بازیکنی نخواهد بود که خودش را گم کند و از فرم معقول خارج شود. او در بعد فنی به هر حال تحت تربیت مربیانش رشد خواهد کرد .اما چیزی که برایش خطر ساز است این که مغرور نشود و مردم دار ومودب بماند وبه بزرگتر هایش در فوتبال احترام بگذارد.تا امروز او را بچه خونگرمی دیده ام که عاشق پرسپولیس است. پرسپولیس به امثال او نیاز دارد.بازیکنی که روحیه اش مثل بازیکنان زمان ماست.

فرشاد پیوس در پاسخ به مقایسه مردان شماره 17 پرسپولیس بعد از خوش میگوید: 17 را خیلی ها پوشیده اند.من خودم برای مقایسه بازیکنان فوتبال دقت زیادی دارم تا حرفم نه کسی را ناامید کند و نه امیدواری کاذب به کسی بدهم ،بعد از مهدی مهدوی‌کیا که لایق ترین صاحب پیراهن 17 بعد از خداحافظی من بود، طارمی از همه بهتر بوده است.

پیوس در پایان چنین گفت: طارمی موقعیت شناس است اما نباید این همه عقب برود ،عقب رفتن او باعث میشود انر ژی اش تحلیل رود. اگر برانکو پرسپولیس را با آرایش 2-4-4 به میدان بفرستد، آینده پرسپولیس با حضور زوج علی پور و طارمی در آینده،درخشان خواهد بود. این 2 مکمل هم خواهند بود.علاوه بر خصوصیات عمومی این 2 اگرقدرت سرزنی ،قدرت بدنی و فرصت طلبی طارمی با سرعت علی پور توام وآمیخته شود،پرسپولیس روزهای خوبی را به چشم خواهد دید.

دیدگاه‌ها