کد خبر : 1242145 | 02 خرداد 1394 ساعت 10:01 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

علی‌عسگر: الهلال قوی‌ترین تیم حال حاضر آسیا

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الهلال بهترین تیم آسیاست و فصل قبل به ناحق قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

علی‌عسگر: الهلال قوی‌ترین تیم حال حاضر آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، حمیدرضا علی‌عسگر در خصوص آخرین وضعیت خود و اینکه می‌تواند در بازی برگشت پرسپولیس مقابل الهلال این تیم را همراهی کند یا نه، اظهار داشت: مصدومیت من مربوط به الان نیست بلکه یک‌ ماه‌ونیم است که با کشاله مصدوم به میدان می‌روم و همین مسئله هم در کیفیت بازی‌ام تأثیر گذاشته و هم باعث شده آسیب‌دیدگی‌ام شدیدتر شود.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر مرتب فیزیوتراپی می‌کنم تا حداقل بتوانم در بازی آخر تیم به میدان روم و امیدوارم برای بازی با الهلال تا حدودی شرایطم بهتر شود.

مدافع تیم پرسپولیس با اشاره به بازی حساس تیمش مقابل الهلال یادآور شد: همانطور که هواداران دیدند الهلال قوی‌ترین و بهترین تیم حال حاضر آسیاست. الهلالی‌ها در دوره قبل لیگ قهرمانان آسیا به فینال راه پیدا کردند و در بازی نهایی به ناحق به نماینده استرالیا باختند. در حال حاضر هم آنها کیفیت خود را حفظ کرده و تیم بسیار قدری دارند. با این حال ما در بازی رفت موفق به شکست الهلال شدیم و در بازی برگشت نیز حریف دست‌وپا بسته‌ای مقابل این تیم نخواهیم بود.

علی‌عسگر در واکنش به اظهارنظر حسین عبدی مبنی بر اینکه تیم‌های النصر و لخویا به مراتب قدرتمندتر از الهلال بودند، یادآور شد: تیم‌های لخویا و النصر از نظر بازیکن و مخصوصاً نفرات خارجی تیم بهتری نسبت به الهلال بودند اما از لحاظ کار تیمی من تیم الهلال را قدرتمندتر از تیم‌های هم‌گروه‌مان می‌دانم. به نوعی الهلال تیم‌تر از آنهاست و تجربه آسیایی زیادی دارد.

وی در مورد این موضوع که با اُفت فوتبال عربستان تیم‌های ایرانی نباید از نمایندگان این کشور واهمه‌ای داشته باشند، خاطرنشان کرد: عرب‌ها شاید در یکی دو سال اخیر در رقابت‌های ملی بد نتیجه گرفته‌اند اما شک نکنید برای آینده به بهترین شکل برنامه‌ریزی و هزینه می‌کنند. ضمن اینکه الهلال سالهاست در فوتبال آسیا آقایی می‌کند و باشگاه بزرگی است. البته ما ترسی از الهلالی‌ها نداریم و معتقدیم آنها باید از ما بترسند، چرا که بازی رفت را باخته‌اند و برای جبران آن به میدان می‌آیند.

مدافع پرسپولیس با تأکید بر اینکه در عربستان حق اشتباه ندارند، عنوان کرد: در چنین بازی‌های حساسی اشتباه یعنی مرگ و هر تیمی اشتباه داشته باشد حذف خواهد شد. در بازی رفت مدافع الهلال اشتباه کرد و ما به گل رسیدیم و اکنون باید مراقب باشیم که به آنها فرصت جبران گل خورده را ندهیم. مطمئناً در عربستان الهلال بازتر بازی می‌کند و حتماً برانکو برای ضربه زدن به این تیم برنامه تاکتیکی خاصی دارد. ما انگیزه زیادی برای عبور از این مرحله داریم و شک نکنید اگر از این مرحله به سلامت عبور کنیم برای فصل بعد مدعی جدی برای قهرمانی در آسیا خواهیم بود.

علی‌عسگر در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل مالی‌اش با باشگاه پرسپولیس حل شد یا نه گفت: مشکلات مالی‌ام با باشگاه همچنان پا برجاست. مسئولان باشگاه طوری حساب و کتاب کرده‌اند که من تا الان 50 درصد قراردادم را گرفته‌ام در شرایطی که کمتر از اینها پول گرفته‌ام. متأسفانه قراردادم را به شکل دیگری با آنچه توافق کرده بودیم، اجرا می‌کنند و مدعی هستند با تغییر مدیرعامل شرایط فرق کرده است. بهتر بود ابتدای فصل قرارداد محکم‌تری مثل خیلی‌ها منعقد می‌کردم تا الان این شرایط را نداشته باشم. 

دیدگاه‌ها