کد خبر : 1242152 | 02 خرداد 1394 ساعت 10:32 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

تداوم صدرنشینی شطرنج‌بازان در غرب آسیا

دور هفتم مسابقات شطرنج قهرمانی منطقه غرب آسیا (زون 3.1) در حالی پایان یافت که شطرنجبازان ایرانی در بخش زنان و مردان همچنان درصدر این مرحله از رقابت ها قرار دارند.

تداوم صدرنشینی شطرنج‌بازان در غرب آسیا
این رقابت ها از 27 اردیبهشت آغاز شده است و تا 4 خرداد ماه در مسقط عمان در دو بخش زنان و مردان و با حضور 31 بازیکن از کشورهای ایران، قطر، یمن، سوریه، کویت، اردن، بحرین، فلسطین، لبنان، عراق، امارات متحده عربی، عربستان سعودی و عمان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، از ایران احسان قائم مقامی، پوریا درینی، پویا ایدنی، آتوسا پورکاشیان و میترا حجازی پور به سرپرستی مهرداد پهلوان زاده در این مسابقات شرکت کرده اند.

دور هفتم مسابقات قهرمانی منطقه غرب آسیا روز جمعه در حالی پایان یافت که پویا ایدنی با 6 امتیاز ،احسان قائم مقامی با 5.5 امتیاز وعبدالستار با 5 امتیاز به ترتیب در جایگاه اول تا سوم این رقابت ها قرار دارند.نزاد حسین با 4.5 امتیاز چهارم شد.

در بخش بانوان و در پایان دور هفتم نیز آتوسا پورکاشیان، میترا حجازی پور و ژو چن هر کدام با 6 امتیاز از 7 بازی در صدر جدول قرار دارند و عبیر علی از امارات با 4.5 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.دور هشتم این مسابقات امروز(شنبه ) ساعت 15:00 برگزار می شود.

دیدگاه‌ها