کد خبر : 1242158 | 02 خرداد 1394 ساعت 10:50 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیروانی: اردوی ترکیه در حال منتفی شدن است

مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال گفت: متاسفانه اردوی ترکیه در حال منتفی شدن است اما کفاشیان سعی می‌کند تا با تلاش های خود شرایط مالی را برای برپایی اردوی ترکیه فراهم کند.

پیروانی: اردوی ترکیه در حال منتفی شدن است
مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال گفت: متاسفانه اردوی ترکیه در حال منتفی شدن است اما کفاشیان سعی می‌کند تا با تلاش های خود شرایط مالی را برای برپایی اردوی ترکیه فراهم کند.

به‌ گزارش ایسنا‌، افشین پیروانی پیش از تمرین امروز (شنبه) تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران در ورزشگاه شهید دستگردی با اشاره به این که تیم ‌ملی شانس آورده که این ورزشگاه را برای مینی کمپ اول پیدا کرده است، گفت: شرایط خوبی وجود ندارد. تیم ‌ملی در حال‌ حاضر در دستگردی تمرین می‌کند و نمی‌تواند تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی دنبال کند، چرا که این کمپ در حال بازسازی است.

وی درباره این که چه مدت طول می‌کشد تا کمپ تیم‌های ملی بازسازی شود، عنوان کرد: هشت تا 10 ماه زمان می‌برد تا کمپ بازسازی شود. قول می‌دهیم به کمپ نرویم تا بازسازی شود به شرط این که این ترمیم صورت بگیرد.

مدیر ورزشی تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران درباره اردوی ترکیه نیز خاطر‌نشان کرد: این اردو به پول نیاز دارد. طبق یک سری قراردادها باید پول به فدراسیون فو‌تبا‌ل تزریق می‌شده که این اتفاق رخ نداده است و این مشکلی بزرگ است. متاسفانه این اردو در حال منتفی شدن است اما کفاشیان سعی می‌کند تا با تلاش های خود شرایط مالی را برای برپایی اردوی ترکیه فراهم کند. این اردو هر طور که شده باید تشکیل شود؛ چرا که بعد از آن بازی با ترکمنستان و ازبکستان را پیش‌رو داریم. متاسفانه ترکمنستانی‌ها دیدارشان را به 600 کیلومتر دور از عشق‌آباد، پایتخت خود برده‌اند. باید همه دست به دست هم دهیم تا تیم ‌ملی به موفقیت برسد. اگر فکر کنیم کار ساده‌ای است اشتباه کرده‌ایم و این گونه نیست. باید تلاش کنیم تا کار را با قدرت پیش ببریم.

مدیر ورزشی تیم ملی فو‌تبا‌ل ایران درباره شرایط زمین شماره یک آزادی اظها‌ر کرد: آنجا هم به زیر کشت رفته و اگر اردوی ترکیه لغو شود تمرینات بعدی نیز در دستگردی برگزار خواهد شد؛ چرا که شانس دومی وجود ندارد و به دنبال فراهم کردن اردوی ترکیه هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که کا‌ر‌لوس کی‌روش یک مربی حر‌فه‌ای است و باید شرایط حر‌فه‌ای برای او و تیمش فراهم شود، عنوان کرد: بحث کی‌روش نیست و ما باید اصول حر‌فه‌ای را رعایت کنیم. وقتی می‌خواهیم یک کار حر‌فه‌ای انجام دهیم باید همه چیز از جمله توپ، لباس و سایر موارد حر‌فه‌ای باشد. این فقط تیم ‌ملی نیست که زمین و شرایط مناسب ندارد. بدترین اتفاق این است که یک کار غلط نتیجه‌ بگیرد.

پیروانی در ادامه تاکید کرد: در شان تیم ‌ملی نیست که هر هفته‌ به دنبال زمین باشد. هر کسی باید به طریقی پا پیش بگذارد و دوره‌ای نیست که به راحتی به جا‌م جها‌نی صعود کنیم. تیم‌های عربستانی، قطری، اماراتی و ایرانی هر کدام دو تیم در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا دارند. این نشان می‌دهد که قدرت‌ها بالا رفته و در حوزه خلیج فارس تیم‌ها با قدرت کار خود را دنبال می‌کنند.

وی در پایان درباره حضور جوانان در مینی کمپ اول تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران خاطر‌نشان کرد: خوب است که امید فو‌تبا‌ل ما به این جوانان باشد. امیدوارم که این جوانان با استعداد و پتانسیل‌شان به فو‌تبا‌ل ما کمک کند. البته آنها نشان می‌دهند که لیگ زیر ذره‌بین بوده و بهتر است این بازیکنان در این اردوها بهتر کار کنند.

دیدگاه‌ها