کد خبر : 1242164 | 02 خرداد 1394 ساعت 11:15 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی یوونتوس-ناپولی

دو تیم یوونتوس و ناپولی، امشب در ورزشگاه یوونتوس آره‌نا شهر تورین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی یوونتوس-ناپولی
به گزارش "ورزش سه"، با قهرمانی یووه در سری آ و کوپا ایتالیا، انتظار می‌رود که آلگری به بازیکنان اصلی تیمش پیش از فینال چمپیونزلیگ استراحت دهد.

یوونتوس

شاگردان ماسیمیانو آلگری در حال حاضر در صدر جدول قرار دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 3پیروزی و 2 تساوی کسب کرده اند و در فرم خوبی قرار دارند. برد و باخت در این دیدا برای یووه از لحاظ تغییر جایگاه تاثیری ندارد ولی می‌تواند با توجه به نتایج اخیر بین دو تیم، این بازی برایشان جنبه حیثیتی پیدا کند. یوونتوس برای این بازی، تمامی ستاره‌هایش را در اختیار دارد ولی ممکن است آلگری به آنها استراحت دهد.

ناپولی

شاگردان رافا بنیتس با کسب 63 امتیاز از 36 بازی، در رده ی چهارم جدول قرار دارند. دو دیدار آخر، آخرین شانس شاگردان بنیتس برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان است و با توجه به دیدار بین رم و لاتزیو، آنها در صورت پیروزی در یووه خود را هم امتیاز با لاتزیو و یک امتیاز کمتر از رم می‌بینند که شانس خوبی برای کسب سهمیه در هفته ی آخر خواهند داشت. ناپولی در 5 بازی اخیر خود، 2پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست کسب کرده و در فرمی نوسانی قرار دارد. 5 بازی اخیر انجام شده بین دو تیم نیز با 2 پیروزی برای یووه، 2 پیروزی برای ناپولی و 1 تساوی به پایان رسیده است.

دیدگاه‌ها