کد خبر : 1242168 | 02 خرداد 1394 ساعت 11:47 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیب میزبانی بد ایران از سوی سرپرست نفت

سرپرست تیم نفت تهران می گوید روز دوشنبه به سمت عربستان پرواز می کنند تا برای بازی برگشت در مقابل الاهلی آماده شوند.

تکذیب میزبانی بد ایران از سوی سرپرست نفت
به گزارش "ورزش سه"، رحیم ایرانیان در رابطه با صحبت‌های عنوان شده مبنی بر ناراحتی مسولان باشگاه الاهلی عربستان گفت: من فکر نمی کنم این صحبت ها صحت داشته باشد، در ابتدا باید بگویم که مسائل مربوط به صدور ویزا بر عهده باشگاه نفت نیست، بعد از آن هم ما افرادی را از طرف باشگاه نفت به فرودگاه فرستادیم تا کارهای مربوط به ورود آنها را راحت تر کنند و همین اتفاق هم افتاد، می توانم بگویم که آنجا هیچ مشکل خاصی با آنها نداشتیم.

وی ادامه داد: بعد از آن هم که وضعیت تدارکاتی VIP برای آنها در نظر گرفتیم و از نظر امکانات بهترین شرایط را برایشان مهیا کردیم. حتی در روز بازی بنده از کارت های دور زمین مربوط به تیم خودمان به آنها دادم تا از نظر تردد در کنار زمین هیچ مشکلی نداشته باشند، پس از پایان بازی هم حتی ما به آنها پیشنهاد دادیم که چند روزی بیشتر در ایران مهمان ما باشند که خودشان عنوان کردند برای آماده شدن جهت بازی برگشت باید به عربستان برگردند ولی بسیار از ما تشکر کردند.

سرپرست تیم نفت در ادامه راجع به نرسیدن سرمربی تیم الاهلی به جلسه هماهنگی بازی رفت گفت: اصولا در این جور مسابقات تیم ها یکی دو روز زودتر می آیند نه اینکه همان روز جلسه برسند، وقتی هم که به جلسه هماهنگی آمدند عنوان کردند سرمربی الاهلی به دلیل خستگی نیامد نه هیچ چیز دیگر، در آن جلسه همه عوامل این تیم حضور پیدا کردند چطور فقط او نرسید؟ اگر واقعا صحبت های اینچنینی مطرح کرده اند به تیم ما و میزبانی که از آنها داشته ایم کم لطفی کرده اند.

ایرانیان در پایان گفت: ما در مرحله مقدماتی هم ما با الشباب بازی داشتیم، اینجا سعی کردیم میزبانی خوبی از آنها به عمل بیاوریم، آنجا هم از شرایط میزبانی آنها راضی بودیم و در کل هیچ مشکلی با یکدیگر نداشتیم. البته با آقای خوردبین هم که صحبت می کردم ایشان هم می گفت الهلال هم مانند این تیم است، این تیم ها اصولا از جوی که در ورزشگاه آزادی ایجاد می شود خوششان نمی آید، شاید انتظار ندارند که فوتبال دوستان در ایران اینگونه از تیم هایشان حمایت کنند.

دیدگاه‌ها