کد خبر : 1242176 | 02 خرداد 1394 ساعت 11:45 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

با دو مربی داخلی و یک مربی خارجی مذاکره کرده ایم

مدیر سایپا جلالی را نمی‌خواهد

در پی اعلام خبر تمدید قرارداد باشگاه سایپا با مجید جلالی، مدیرعامل سایپا در مصاحبه ای این خبر را تکذیب کرد و گفت جلالی از سایپا استعفا داده و رفته است.

مدیر سایپا جلالی را نمی‌خواهد
به گزارش "ورزش سه" از لحن گفت و گوی بیت الله رضایی مدیرعامل سایپا می شود حس کرد که او علاقه ای به ادامه همکاری با جلالی ندارد. او که با ایرانا صحبت کرده می گوید باشگاه با دو مربی داخلی و یک مربی خارجی دیگر صحبت کرده و جلالی در فصل جاری روی نیمکت سایپا نمی نشیند . حرفهای رضایی طعنه آمیز و جالب اند. بخوانید:

*آقای جلالی گزارشی به هیات مدیره داده که بایستی با بررسی آن نتیجه را پیش بینی کرد، او در پایان فصل استعفا کرده و بایستی ببینیم علت این کار چه بوده است ، آیا مشکلات مدیریتی باعث این کار شده است و یا این که بازیکنان و عوامل دیگر دخیل بوده اند.

* به هیچ عنوان صحبت تمدید قرارداد ایشان درست نیست و واقعیت ندارد. ایشان در باره مشکلاتی در باشگاه صحبت کرده اند که بایستی برای حل آن این موضوعات ریشه یابی شود ، جلالی استعفا کرده و حتما دلیلی برای این کار خود داشته است.

*با دو مربی صاحب نام داخلی و یک مربی خارجی صحبت های خوبی انجام داده ایم و تا هفته های آینده تکلیف سرمربی مشخص خواهد شد ، برای لیگ پانزدهم برنامه های زیادی داریم که دوست داریم با کیفیت بالایی آنها را انجام دهیم. فعلا نمی توانم از مربیانی که با آنها صحبت کرده ایم نامی ببرم اما همین قدر بدانید که دارای جایگاه خوبی در فوتبال کشور هستند و صاحب نامند.

*:صحبت هایی که درخصوص تمدید قرارداد جلالی عنوان شده درست نیست و برای این که متوجه شوید این موضوعات دروغ است بایستی تا شروع لیگ صبر کنید!

* سفر آقای جلالی به ارمنستان از مدت ها قبل با مربی ارمنی دروازه بان های سایپا در این خصوص برنامه ریزی شده و ایشان به هیچ عنوان از سوی باشگاه اعزام نشده اند و بایستی دلیل این کار را از خودشان سوال بپرسید.

*مدیر عامل سایپا با تبریک به فرهاد پورغلامی برای حضور در تیم ملوان نیز با جمله ای عجیب گفت: برای پورغلامی شدیدا آرزوی موفقیت می کنم!

* ما تصمیم خود را گرفته ایم و به احتمال هزار درصد از استان البرزبه تهران خواهیم رفت.

دیدگاه‌ها