کد خبر : 1242177 | 02 خرداد 1394 ساعت 12:27 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

بیانیه کانون داوران فوتبال ایران

در پی انتقادات به قضاوت فغانی در بازی تراکتورسازی و نفت تهران، کانون داوران فوتبال ایران بیانیه ای را در حمایت از این داور منتشر کرد.

بیانیه کانون داوران فوتبال ایران
به گزارش "ورزش سه"، متن این بیانیه را بخوانید:

کانون داوران فوتبال ایران در پی هجمه ها و انتقادات برخی از مسئولین محترم به قضاوت آقای علیرضا فغانی در بازی تراکتورسازی تبریز و نفت تهران وظیفه خود می داند ، ضمن حمایت از قضاوت آقای علیرضا فغانی که مطابق با قوانین بازی صورت گرفته است ، اعلام میدارد با علم به اینکه ممکن است اشتباهات سهوی در این بازی حساس رخ داده باشد اما این دلیل بر آن نیست که حملات همه جانبه را متوجه داور مسابقه نمائیم و از این طریق بی اخلاقی های ورزشی را که در دقایق پایان این بازی رخ داده است و متوجه دیگران می باشد نادیده گرفته شود.

آنچه مسلم است جامعه داوری فوتبال کشورمان از اتفاقات پایان بازی یاد شده مبرا می باشد و کانون داوران فوتبال ایران از مردم شریف ایران به خصوص ورزش دوستان و فوتبال دوستان فهیم آذربایجان تقاضا دارد نسبت به فرافکنی های انجام شده آگاهانه برخورد نمایند .

این کانون اعتقاد دارد شکستن حرمت داوری نه تنها کمکی به بهبود و پیشرفت فوتبال نخواهد کرد بلکه این امر موجب یاس و نامیدی علاقمندان به داوری و در نتیجه ایجاد خلاء در این رکن بازی فوتبال و نهایتا" به ضرر کل فوتبال کشور خواهد شد.

دیدگاه‌ها