کد خبر : 1242184 | 02 خرداد 1394 ساعت 12:51 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

شاهرودی: پرسپولیس می تواند صعود کند

مدافع سابق سرخپوشان معتقد است با توجه به شرایط آب و هوایی در عربستان، بهترین تاکتیک برای سرخپوشان در این بازی گرداندن توپ در همه نقاط زمین است.

شاهرودی: پرسپولیس می تواند صعود کند
به گزارش "ورزش سه"، رضا شاهرودی در رابطه با بازی سرخپوشان در مقابل الهلال عربستان گفت: در بازی رفت دو تیم، الهلالی ها بسیار خوب بازی کردند، آنها در همه نقاط زمین برتری عددی داشتند و مثلث های کارشده ای تشکیل می دادند که پرسپولیس باید در بازی برگشت برای این موضوع فکری بکنند.

وی در رابطه با مصدومیت بازیکنان پرسپولیس و خالی بودن دست برانکو برای این بازی گفت: بهرحال این شرایط پیش آمده و کاری نمی توان کرد، اگر اومانا مصدومیت اش برطرف نشود و به این بازی نرسد هم که دیگر گزینه ای غیر از بنگر نداریم و فکر می کنم او به زور آمپول هم که شده خود را به این بازی برساند، حالا اگر ایشان هم نرسد انشالله بازیکنان جایگزینی که در بازی حضور پیدا می کنند بتوانند بدرخشند و از این بازی مهم سربلند بیرون بیایند.

مدافع سابق سرخپوشان ادامه داد: پرسپولیس باید در این بازی منطقی بازی کند، البته نباید منطقی بازی کردن با عقب ماندن و اجازه حمله به حریف دادن اشتباه گرفته شود، آنها باید از جلو بازیکنان الهلال را پرس کنند و با تحت فشار قراردادن آنها باعث گذشتن زمان بشوند. در مجموع کار سختی است اما قبلا در شرایط سخت تر از این هم قرار گرفتیم و در پایان سربلند از بازی بیرون آمدیم پس در این بازی هم م پرسپولیسی ها می توانند بازی را با موفقیت به اتمام برسانند.

شاهرودی در ادامه گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی گرم و شرجی عربستان، بازیکنان باید بیشتر از اینکه توان شان را با دوندگی بی مورد از دست بدهند باید توپ را به گردش دربیاورند. البته نکته خوشحال کننده در این تیم پرسپولیس این است که برانکو نشان داده است که خیلی خوب می تواند خیلی خوب تیم ها را آنالیز کند و حتما هم برای این بازی هم فکرهایی را در سر دارد.

دیدگاه‌ها