کد خبر : 1242187 | 02 خرداد 1394 ساعت 12:57 | 35.4K بازدید | 0 دیدگاه

چرا سرمربی تیم ملی در کلاس دانش افزایی غایب بود؟

کی روش: جشن هم دعوت شوم کارت می‌خواهم

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران در نشست مطبوعاتی امروز در ورزشگاه دستگردی درباره عدم حضورش در کلاس دانش افزایی مربیان فوتبال توضیحاتی ارائه کرد.

کی روش: جشن هم دعوت شوم کارت می‌خواهم
به گزارش "ورزش سه"، کی روش گفت: هفته پیش آقای پیروانی توضیحات کافی را داد اما حالا که می پرسید باز هم می گویم؛ من شخصی هستم که حتی اگر به عروسی هم دعوت بشوم باید به من کارت بدهند و بدون دعوت به جایی نخواهم رفت. البته همیشه آماده هستم که در جاهایی مثل این حضور داشته باشم و اگر کمکی از دست بربیاید انجام بدهم.

کی روش با اشاره به کلاس بازآموزی همیشگی در سمت سرمربی گفت: من از آن دسته از مربیان نیستم که از بچگی همه چیز را می دانند، خدا این لطف را به من نکرده که اینطور باشم(!) بنابراین اگر فرصتی باشد می روم و تمرین مربیانی مثل ارسن ونگر، روبرتو مانچینی، فابیو کاپلو و غیره را می بینم.

این در ادامه جمله ای بود که کی روش به نوعی با آن از مربیان داخلی ایران و عدم تمایلشان به یادگاری انتقاد کرد. او دقایقی قبل گفته بود: راجع به حضور مربیان در تمرین تیم ملی باید بگویم که 4 سال است در اینجا حضور دارم. در این 4 سال درهای تمرین تیم ملی به روی دست‌اندرکاران ورزش، مربیان، پیشکسوتان و همه اهالی فوتبال باز بوده است. حتی یک بار هم نشده که کسی بخواهد به تمرین تیم ملی بیاید اما این اجازه به او داده نشده باشد. اگر شخصی بر خلاف این چیزی که من گفتم مطلبی را مطرح کرده، صحبتی بی‌پایه و اساس کرده است. البته این را هم بگویم که 90 درصد تمرین‌های ما صبح و بعدازظهر است. شاید آنهایی که می‌گویند تمرین تیم ملی روی ما بسته است، شب به تمرین می‌آیند. طبیعتا آن موقع ما خوابیم و باید کمپ تیم‌های ملی را ترک کرده باشیم. همان طور که گفتم چون تمرین‌های ما صبح و بعدازظهر است احتمالا این افراد آن موقع خواب هستند. به همین دلیل نتوانستند به تمرین بیایند (با خنده)

دیدگاه‌ها