کد خبر : 1242188 | 02 خرداد 1394 ساعت 13:00 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

دهنوی: گل‌محمدی از همه مربیان بالاتر است

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: یحیی گل‌محمدی از لحاظ فنی از همه مربیان ایرانی بالاتر است و برای هر بازی برنامه دارد.

دهنوی: گل‌محمدی از همه مربیان بالاتر است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، قاسم دهنوی در مورد شرایط ذوب‌آهن برای دیدار با نفت تهران در فینال جام حذفی عنوان کرد: با توجه به بازی‌های نفت در آسیا، وضعیتی به‌وجود آمد که ما از بازی‌های رسمی فاصله گرفتیم. حالا مجبوریم با این شرایط کنار بیاییم و تا قبل از بازی با نفت دو دیدار دوستانه انجام می‌دهیم تا از شرایط مسابقه دور نباشیم. ای کاش فینال جام حذفی مثل سال گذشته زودتر برگزار می‌شد.

وی با اشاره به دیدار روز 11 خرداد با نفت در فینال جام حذفی خاطرنشان کرد: تیم ما شناخت کافی را از نفت تهران دارد و انگیزه زیادی داریم تا آنها را دوباره شکست دهیم و قهرمان جام حذفی شویم. فکر می‌کنم حضور در لیگ قهرمانان آسیا تا حدودی باعث خستگی بازیکنان نفت شده است و ما می‌توانیم از این موضوع نهایت استفاده را ببریم.

دهنوی درمورد فصلی که در ذوب‌آهن پشت‌سر گذاشت، گفت: خدا را شکر که انتخاب خوبی داشتم و امسال آرامش خاصی در ذوب‌آهن پیدا کردم، امیدوارم این آرامش تداوم داشته باشد. من حاشیه را دوست ندارم، ولی گاهی اوقات بعضی‌ها برای بازیکنان حاشیه درست می‌کنند.

هافبک ذوب‌آهن درمورد اینکه آیا قرار است فصل آینده هم پیراهن این تیم را بر تن کند، اظهار داشت: قرارداد من تمام شده است و تا الان هم صحبتی با مسئولان ذوب‌آهن نداشته‌ام. هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته‌ام و باید دید چه خواهد شد. اصلا شاید ذوب‌آهن مرا نخواهد، البته گفتم که با این تیم قرارداد ندارم و امیدوارم بعضی از رسانه‌ها مثل سال گذشته مرا در لیست مازاد نگذارند.

دهنوی درمورد کار کردن با یحیی گل‌محمدی گفت: من برای تمامی مربیان ایرانی احترام قائل هستم، ولی باید بگویم که گل‌محمدی از همه مربیان ما بالاتر است. گل‌محمدی و حسینی تمرینات بسیار خوبی را برای بازیکنان در نظر می‌گیرند و کادر فنی تیم ما برخلاف خیلی از مربیان برای هر بازی برنامه‌ای جداگانه دارند.

دیدگاه‌ها