کد خبر : 1242199 | 02 خرداد 1394 ساعت 12:25 | 95K بازدید | 0 دیدگاه

آماده باش به جوان ها برای حضور در تیم ملی

استراتژی کی روش برای جام جهانی 2018

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی با اعلام اینکه برنامه تیم ملی دعوت از بازیکنان مستعد جوان است گفت قصد دارد تیم جام جهانی 2018 را بر پایه ستارگان جوان تر فوتبال ایران بنا کند.

استراتژی کی روش برای جام جهانی 2018
به گزارش "ورزش سه"، کی روش که همیشه این انتقاد به او وارد بوده که از بازیکنان مسن در ترکیب تیم ملی استفاده می کند، درباره استراتژی تیم ملی تا جام جهانی 2018 چنین گفت مسابقه اصلی پیش روی ما جام جهانی است که در سال 2018 در روسیه برگزار خواهد شد به همین منظور باید بازیکنانی را انتخاب کنیم که در سه سال آینده در بالاترین سطح ممکن قرار داشته باشند و باید تعادل در این زمینه وجود داشته باشد. باید قدم به قدم بازیکنان را آماده کنیم تا با شرایط سنی مناسب در سال 2018 آنها را در اختیار بگیریم.

1029548

او تاکید می کند تیم ملی برای استفاده مناسب از این بازیکنان باید از بازی های تدارکاتی مناسب و پرتعداد بهره مند باشد. سرمربی تیم ملی گفت: باید به بازیکنان جوان نگاه ویژه‌ای داشته باشیم. بازیکنانی همچون جهانبخش، نریمان‌جهان، ترابی و سردار آزمون که در چند سال آینده حدود 23 یا 24 سال سن خواهند داشت و در بالاترین سطح ممکن قرار دارند. اگر حمایت‌های لازم از تیم ملی انجام شود و این بازیکنان در اختیار من و تیم ملی قرار بگیرند، مطمئنا دیگر بازیکنانی نخواهیم داشت که همچون وحید امیری و مرتضی پورعلی گنجی بدون تجربه بین‌المللی در رقابت‌هایی همچون جام ملت‌های آسیا بازی کنند.


همچنین کی روش تاکید کرد در تیم ملی برای همه شایسته ها باز است. کی روش گفت: مانند همیشه تیم ملی را به خانه بی‌در و پنجره‌ای تشبیه می‌کنم که ورود همه به آن آزاد است. طبق نظر شخصی من دو فاکتور برای دعوت به تیم ملی لازم است. یکی کیفیت فنی – شخصیتی بازیکن و دیگری این که یک بازیکن باید در داخل و خارج از زمین قابلیت حضور در تیم ملی را اثبات کند. برنامه‌ای که پشت سر گذاشتیم به این منظور بود که نشان دهیم نظارت نزدیکی بر لیگ داشتیم و البته وظیفه ماست تا به بازیکنان فرصت دهیم تا قابلیت‌هایشان را اثبات کنند.


گفته های دیگر سرمربی تیم ملی در تمرین امروز:

کی روش: جشن هم دعوت شوم کارت می‌خواهم

قوچان نژاد و دژاگه در تیم امید!

علت جدایی میکو از تیم ملی

کی روش و فدراسیون در انتظار وزارت ورزش

تیم ملی بازیکن سرباز ندارد

دیدگاه‌ها