کد خبر : 1242205 | 02 خرداد 1394 ساعت 13:34 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

فان‌خال: برابرهال‌سیتی‌ترکیب‌اصلی‌بازی‌می‌کند

لوئیس فان خال، سرمربی منچستریونایتد به هواداران نیوکاسل قول داد که لطفی در حق استیو بروس، بازیکن سابق یونایتد که در حال حاضر، سرمربی هال سیتی است، نخواهند کرد.

فان‌خال: برابرهال‌سیتی‌ترکیب‌اصلی‌بازی‌می‌کند
به گزارش "ورزش سه"، یونایتد فردا در ورزشگاه کی سی به مصاف هال سیتی خواهد رفت و پیروزی در این دیدار، امیدهای هال برای باقی ماندن در لیگ را زنده نگه می‌دارد. از سوی دیگر، یونایتد نیز امیدی به تغییر رتبه اش در جدول ندارد و فان خال به هوادارن نیوکاسل که احتمال سقوط تیمشان وجود دارد، حتم داد که مقابل هال سیتی با تمام قدرت بازی خواهند کرد.

او گفت:" به بازیکنانم گفتم، با وجود اینکه بروس بازیکن منچستریونایتد بوده، باید وظیفه ای که همه از ما انتظار دارند را انجام دهیم. مثل همیشه، باید از وجهه ی منچستریونایتد دفاع کنیم. با اینکه فصل را در رده ی چهارم به پایان می‌رسانیم باید با تمام وجود تلاش کنیم. در بازی‌های خارج از خانه، کمتر پیروز شده ایم بنابراین شکست دادن دیگر تیم‌ها در خانه شان کار سختی است. من قوی ترین تیمم را داخل زمین می‌فرستم زیرا باید عدالت درباره همه تیم‌ها مخصوصا نیوکسل رعایت شود. 6 امتیاز از نیوکسل گرفتیم و حالا باید 6 امتیاز از هال سیتی بگیریم."



دیدگاه‌ها