کد خبر : 1242207 | 02 خرداد 1394 ساعت 13:37 | 74.4K بازدید | 0 دیدگاه

با افتخار ماشینم را به محرمی تقدیم می کنم

طارمی: باید فصل را با افتخار تمام کنیم

مهدی طارمی در آخرین بازی فصل قرمزها در تهران هم درخشید.

طارمی: باید فصل را با افتخار تمام کنیم
به گزارش "ورزش سه"، طارمی در راه تحویل گرفتن جایزه بهترین بازیکن فصل دقایقی با خبرنگار ما به گفت و گو نشست . این مصاحبه را بخوانید:

این فصل را با برد تمام می کنیم

الهلال تیم بزرگی است و قطعا در کشور خودش برای برد بازی می کند و می خواهد نتیجه بازی رفت را جبران کند.من و بقیه بازیکنان برای این بازی انگیزه خیلی بالایی داریم تا بتوانیم در آخرین بازی این فصل هواداران را خوشحال کنیم. ما باید با یک نتیجه خوب این فصل را تمام کنیم تا هواداران خوشحال شوند.این آخرین فرصت ماست تا هواداران ما را حلال کنند .

انتظار هر اتفاقی را در عربستان داریم

طبیعی است که الهلالی ها برای گرفتن نتیجه با تمام توان کار کنند یا با توجه به بازی رفت و اعتراض این تیم به داوری شرایط سختی در انتظار ما باشد. ما خودمان را برای هر شرایطی آماده کردیم و اجازه نمی دهیم این مسائل روی تیم ما تاثیر بگذارد. در هر شرایطی فقط برد می خواهیم تا به مرحله بعدی صعود کنیم.

شادی گل معمولی می کنم

من به شوخی گفته بودم که خدا نکند به الهلال بخوریم اما متاسفانه این حرف تیتر شد.در بازی با النصر بازیکن این تیم حرکتی کرد که من هم در بازی برگشت آن خوشحالی کردم و اما در بازی با الهلال اگر گل بزنم شادی گل معمولی دارم و اصلا کاری به حریف ندارم.

حجازی اسطوره ملی است

به نظر من افرادی مثل علی کریمی،علی دایی، ناصر حجازی، مظلومی، علی پروین و سایر بزرگان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اسطوره‌های ملی هستند. این بزرگان در رنگ تعریف نمی شوند و من هم به خاطر اینکه روز جمعه بهشت زهرا شلوغ می شد، پنجشنبه بر سر مزار ناصر حجازی رفتم و ادای احترام کردم.


من کجا و آقای مهدوی کیا کجا؟

آقای پیوس و محرمی و سایر پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس به من لطف دارند و صحبت های آنها وظیفه من را سنگین تر می کند. امیدوارم لایق این تعریف ها باشم و دوست دارم در پرسپولیس خوب کار کنم.من کجا و آقای مهدوی کیا کجا؟ آقا مهدی بهترین بازیکن آسیا شده و خوشحالم که صاحب اصلی شماره 17 این اجازه را به من داده تا این شماره را بپوشم و باعث افتخارم است.

امروز ماشین را تقدیم محرمی می‌کنم

امروز ماشینی که برنده شدم را به من می دهند و من هم با کمال احترام تقدیم آقای محرمی می‌کنم.

دیدگاه‌ها