کد خبر : 1242215 | 02 خرداد 1394 ساعت 14:15 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

عنایت:

پارسال پشت قهرمانی خالی شد، امسال فغانی

رئیس سابق کمیته داوران معتقد است در همه جای دنیا چینش داوران توسط دپارتمان داوری انجام می‌ شود.

پارسال پشت قهرمانی خالی شد، امسال فغانی
به گزارش "ورزش سه"، مسعود عنایت در رابطه با اتفاقات افتاده در بازی تیم های تراکتورسازی و نفت و همین طور نقش علیرضا فغانی در آن گفت: در فینال جام‌جهانی نیز یک پنالتی صددرصد برای آرژانتینی ها گرفته نشد اما اینقدر سروصدا که در این بازی ایجاد شد، در آن بازی ایجاد نشد. آقای فغانی اشتباهی نداشت که بخواهد جهت بازی را تغییر دهد. مهمترین عمل ایشان اخراج آندو بود که همه دیدند کاملا صحیح بود. بنابراین کمی بی انصافی است اگر بخواهیم فغانی را مقصر حوادث تبریز بدانیم.

وی ادامه داد: ای کاش که این موضوع توسط فوتبالی ها حل می‌ شد و پای سیاسیون به این قضیه باز نمی‌ شد تا درون خانواده فوتبال یک مساله کاملا فوتبالی حل شود و با مسائل دیگر ارتباط پیدا نکند.

رئیس سابق کمیته داوران راجع به چینش داوران از طریق این کمیته گفت: هیچ جای دنیا اینگونه نیست که داوران را کمیته بچیند بلکه دپارتمان های داوری براساس گزارش ناظرین داوران را برای بازی های مختلف انتخاب می‌ کند. حالا افرادی همچون آقای مرادی و یا آقای مبنی معتقدند که کمیته داوران باید این چینش را انجام دهد، نظر شخصی ایشان است و در دنیا اینگونه مرسوم نیست.

عنایت ادامه داد: در حال حاضر آتش اختلاف بین کمیته داوران و دپارتمان داوری دارد دامن فغانی را می‌ گیرد. آقایان در کمیته داوران همانطور که پارسال پشت قهرمانی را خالی کردند، امسال هم پشت فغانی را خالی می‌ کنند. در حالی که اگر من بودم اصلا نمی‌ گذاشتم کار داوری مثل محسن قهرمانی به اینجا بکشد. همانطور که قهرمانی پارسال فدای این اختلاف شد، امسال هم فغانی در حال فدا شدن است. معتقدم رئیس کمیته داوران و افراد تصمیم گیرنده اگر نمی‌ توانند، حق داورانی امسال فغانی را بگیرند، کنار بروند. از طرف دیگر هم کاش پیشکسوتان داوری مان پشت یکدیگر بودند تا مسائل اینچنینی به وجود نیاید.

دیدگاه‌ها