کد خبر : 1242223 | 02 خرداد 1394 ساعت 15:02 | 43.8K بازدید | 0 دیدگاه

ناظر AFC در فرودگاه ریاض منتظر پرسپولیس

در پی مکاتبه باشگاه پرسپولیس، نماینده تام‌الاختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تسهیل ورود سرخپوشان و نظارت روی صدور روادید در فرودگاه ریاض حضور خواهد یافت.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، با توجه به اینکه از سوی فدراسیون فوتبال عربستان برای صدور روادید تعدادی از همراهان کاروان همکاری لازم صورت نگرفت، با اقدام محمد حسین نژادفلاح و با همکاری فدراسیون فوتیال ایران در این ارتباط با کنفدراسیون فوتبال آسیا مکاتبه شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در اینباره اعلام کرد ناظر ویژه این کنفدراسیون در زمان ورود پرواز سرخپوشان به ریاض در فرودگاه این شهر حاضر خواهد بود تا ضمن بررسی همکاری طرف عربستانی در امر صدور روادید و همچنین تسهیل گذر سرخپوشان از گیت‌های بازرسی نظارت و اقدام کند.

باشگاه پرسپولیس در زمان سفر کاروان تیم فوتبال الهلال به تهران، همکاری لازم برای صدور روادیدهای درخواستی را انجام داد و در فرودگاه نیز با باز شدن شش گیت، امور مربوط به اعضای آن تیم در کمترین زمان ممکن انجام شد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الهلال روز سه شنبه این هفته در ریاض به مصاف هم خواهند رفت. دیدار رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس تمام شد.

دیدگاه‌ها