کد خبر : 1242224 | 02 خرداد 1394 ساعت 15:03 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مورد قلعه‌نویی حرف نمی‌زنم

مذاکره با مظلومی و منصوریان دروغ است

مدیرعامل باشگاه استقلال شایعه هرگونه مذاکره با علیرضا منصوریان یا پرویز مظلومی را تکذیب می‌ کند.

مذاکره با مظلومی و منصوریان دروغ است
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که چند روزی بیشتر از پایان لیگ چهاردهم نمی‌ گذرد، از هم اکنون شایعاتی در مورد مذاکرات باشگاه استقلال با علیرضا منصوریان و پرویز مظلومی منتشر شده است. شایعاتی که بهرام افشارزاده قویا آن را تکذیب می‌ کند: اصلا و ابدا چنین چیزی نیست و من تمام این شایعات را تکذیب می‌ کنم. این ها دروغ محض است و برای این است که استقلال را به حاشیه ببرد.

او ادامه داد: یک بار برای همیشه می‌گویم؛ نه با مربی داخلی و نه با هیچ مربی خارجی مذاکره نکرده ام. نه من بلکه هیچ کدام از اعضای هیات مدیره هم چنین کاری را انجام نداده اند. این را برای همیشه می‌ گویم که تا تکلیف مالکیت باشگاه مشخص نشود، با هیچ مربی ای مذاکره نمی‌ کنیم.

مدیرعامل استقلال در مورد جدایی امیر قلعه‌نویی از این تیم هم حاضر نشد پاسخی بدهد: جواب این سوال را نمی‌ دهم و اجازه بدهید ما در آرامش کارمان را بکنیم. این صحبت ها جز به حاشیه بردن استقلال فایده دیگری ندارد.

افشارزاده در پایان در پاسخ به این سوال که آیا این تیم هیات مدیره در باشگاه باقی خواهند ماند یا نه هم گفت: همه منتظر این هستیم که ببینیم آیا شرکت سمند استقلال را می‌ خرد یا نه. اگر استقلال فروخته شود طبیعتا تیم جدید که روی کار می‌ آید در مورد اعضای هیات مدیره خودشان تصمیم گیری می‌ کنند. نه من و نه هیچ کدام از اعضای هیات مدیره دوست نداریم خودمان را به کسی تحمیل کنیم. اما اگر آنها خواستند ما در خدمت شان هستیم.

دیدگاه‌ها