کد خبر : 1242231 | 02 خرداد 1394 ساعت 15:19 | 42K بازدید | 0 دیدگاه

رییس هیات مدیره تراکتورسازی

طیف اصفهانی های لیگ برتر باید برهم بخورد

رییس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریزگفت: اگر مسوولان ذیربط درزمینه بررسی مسایل هفته پایانی لیگ برتر باشگاه های ایران کوتاهی کنند، برخی از مسایل را افشا خواهم کرد.

طیف اصفهانی های لیگ برتر باید برهم بخورد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، سردار غلام عسکر کریمیان با بیان اینکه سکوت من طی روزهای اخیر به دلیل این است که مسوولان استان سخنگویی جلسات بررسی حوادث ورزشگاه یادگارامام (ره)را به مدیرکل کل ورزش وجوانان محول کرده اند، افزود: من به این تصمیم مسوولان احترام قائلم، اما این به معنی سکوت ما و بی تحرکی سپاه در این زمینه نیست.

وی با انتقاد از انتشار برخی مسایل درباره اینکه سپاه عاشورا در زمینه حوادث بازی تراکتور و نفت ورود پیدا نکرده است، اظهار کرد: به هیچ عنوان چنین مساله ای صحت ندارد و اگر ما ترسو بودیم لباس پاسداری به تن نمی کردیم، بنابراین ما بر اساس احترام به تصمیم مسوولان استان تاکنون حرفی در این باره به میان نیاورده ایم. اما می خواهم در جمع خبرنگاران به پاره ای از مسایل اشاره کنم.

کریمیان گفت: آنگونه که برخی افراد از جمله نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادعا کرده اند، به هیچ عنوان لحاظ کردن مسایل امنیتی در حوادث ورزشگاه تبریز دخالت نداشته و من به عنوان مسوول سپاه عاشورا و رییس هیات مدیره چنین مساله ای را به شدت تکذیب می کنم.

وی افزود: البته درباره اظهارات نسنجیده نماینده مردم اصفهان پاسخ های لازم از سوی استاندار و تعدادی از نمایندگان آذربایجان شرقی داده شد و حتی ما پیگیر شکایت از این نماینده مجلس هستیم که بدون توجه به مسایل مختلف چنین اظهارات ناپخته ای را عنوان و در مقابل انسجام داخلی آذربایجان حرف هایی زد که نباید می زد.

کریمیان گفت: یک فرد اصفهانی نمی تواند برای آذربایجان تصمیم بگیرد.وی با اشاره به اینکه هدف باشگاه تراکتورسازی در فصل تمام شده لیگ برترقهرمانی بود، گفت: این هدف با برخی مسایل حاشیه ای محقق نشد که در این رابطه عوامل مختلفی دخیل بودند.

کریمیان مسایل مربوط به ضعف داوری را یکی از دلایل عمده حوادث بازی تراکتور و نفت اعلام و اظهار کرد: به دلیل نادیده گرفتن یک خطای مسلم پنالتی به نفع تراکتور و اخراج شائبه برانگیز تیموریان، ناداوری در این بازی را مسجل کرده و در حقیقت باید گفت داور این دیدار در حق تراکتور نامردی کرد.

وی اضافه کرد: این درحالی است که پیشتراعتراض باشگاه برای تغییر داور به سازمان لیگ برتر رسیده و اعلام کرده بودیم که با توجه به برخی مسایل پیرامون فغانی به خصوص قضاوت ایشان دربازی با سپاهان شائبه هایی را برانگیخته بود که این اعتراض ما مورد بی توجهی قرار گرفت.کریمیان ادامه داد: در هرحال ما نمی توانستیم نظر خود را به فدراسیون تحمیل کنیم.

وی ازترکیب مدیریتی اصفهانی ها در سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال به شدت انتقاد کرد وگفت:درهر حال همه مردم ایران امروز به خوبی می دانند که این افراد حضور پررنگ و تاثیرگذاری در سازمان لیگ دارند و حتی اگر این طیف درستکار هم باشند باز شائبه هایی مطرح است.

کریمیان با اشاره به جلسات خود با وزیر ورزش و جوانان در تبریز، گفت: به نظرم شخص وزیر نیز از این مساله نگران و گلایه مند بوده و با جریان اصفهانی ها در لیگ فوتبال ناراحت است. وی با تاکید بر اینکه طیف اصفهانی لیگ برتر باید به هم بخورد، یادآور شد: ادامه چنین روندی به ضرر فوتبال ملی خواهد بود.

رییس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه در حوادث ورزشگاه یادگار امام با احساسات میلیون ها طرفدار فوتبال ایران و تراکتورسازی بازی شد، اظهار کرد: ورزش دوستان کشور در آن شب جمعه ای بسیار اذیت شده و این حادثه تلخ و اقدام کثیف تاثیر منفی بر جامعه گذاشت.

کریمیان گفت: هم اکنون مردم آذربایجان از مسوولان انتظار دارند تصمیمات قاطع و درستی در قبال حوادث اتخاذ کنند زیرا که کش دادن این قضیه موجب دلخوری های گسترده شده و عواقب خوبی به همراه نخواهد داشت.

وی به سوء استفاده گسترده رسانه های معاند از حوادث تلخ ورزشگاه یادگار امام اشاره کرد و گفت: هم در استان و هم در خارج از استان اراده هایی برای به انحراف کشیده شدن مساله و سوءاستفاده از ظرفیت بسیار بالای تماشاگران وجود دارد که باید نسبت به این موضوع توجه خاصی شود.

دیدگاه‌ها