کد خبر : 1242235 | 02 خرداد 1394 ساعت 15:36 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزینه‌های نهایی مربیگری و مدیرعاملی ملوان

معاون اقتصادی ملوان درباره گزینه‌های سرمربیگری و مدیرعاملی ملوان برای فصل آینده، گفت: پور غلامی و رحیمی درباره کلیات توافق کرده‌اند و برای صحبت درباره جزئیات به انزلی می‌آیند.

گزینه‌های نهایی مربیگری و مدیرعاملی ملوان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اسکندری درباره تغییرات ملوان برای فصل آینده لیگ برتر، گفت: برای سمت سرمربیگری ملوان گرینه نخست باشگاه فرهاد پورغلامی است. وی سرمایه ملوان و انزلی محسوب می‌شود و به دلیل چند سال حضور در این تیم شناخت خوبی از ملوان دارد. پورغلامی در کارنامه خود مقام نایب قهرمانی جام حذفی را با ملوان به دست آورده است.

معاون اقتصادی باشگاه ملوان تاکید کرد: محجوب به طور تلفنی با پورغلامی صحبت کرده و طرفین درباره کلیات توافق کرده‌اند. قرار براین شد صحبت درباره جزئیات را به طور حضوری در باشگاه ملوان انجام دهند. سرمربی خارجی هم جزو گزینه‌های باشگاه بود اما به دلیل اینکه مربی خارجی برای شناخت از لیگ و تیم ملوان به زمان نیاز دارد از این کار منصرف شدیم.

وی با بیان اینکه فیروز کریمی از ادامه همکاری با ملوان انصراف داد، افزود: او مشکلی با محجوب و باشگاه ملوان نداشت و به خاطر وجود مشکلات فوتبالی و خانوادگی با توافق دو طرفه از ملوان جدا شد. البته مجموعه ملوان از زحمات کریمی برای حفظ این تیم در لیگ برتر سپاسگزارند.

اسکندری با اشاره به صحبت‌های محجوب درباره گزینه‌های مدیرعاملی ملوان، خاطرنشان کرد: شهسواری، انصاری‌فر، علیرضا رحیمی و ... گزینه‌های مدنظر محجوب بودند که با صحبت‌های صورت گرفته با رحیمی، او از شانس بیشتری برای این سمت برخوردار است. رحیمی هم مانند پورغلامی درباره کلیات توافق کرده و برای جزییات به انزلی می‌آید.

این معاون باشگاه ملوان سفر محجوب به سوییس را خانوادگی عنوان کرد و اظهار کرد: هیچ اردویی در سوییس نداریم اما برای فصل آینده و بدنسازی تیم اردویی را در اروپا مدنظر داریم. البته نظر سرمربی آینده در این اردو ها دخیل است.

وی درباره هزینه‌های ملوان برای فصل آینده، گفت: فصل گذشته حدود 9 میلیارد هزینه کردیم که با وجود تغییرات برای فصل جاری لیگ برتر هزینه‌های بیشتری را انجام می‌دهیم. البته ابتدا باید برنامه سرمربی آینده را بگیریم تا درباره بودجه به جمع بندی برسیم. تمام هزینه‌های فصل آینده را سیروس محجوب از حساب شخصی خود پرداخت می‌کند. طبق برنامه‌ریزی باشگاه در دو فصل آینده قصد کسب سهمیه باشگاه‌های آسیا را داریم.

اسکندری در پایان یادآور شد: سال سختی را گذراندیم و یک نیم فصل بد و یک نیم فصل خوب داشتیم. اگر امروز در لیگ برتر حضور داریم به دلیل جذب بازیکن خوب و پرداخت به موقع مطالبات بازیکنان و کادرفنی است. شیروانی معاونت فرهنگی باشگاه هم در این اتفاق سهیم بوده است.

دیدگاه‌ها