کد خبر : 1242242 | 02 خرداد 1394 ساعت 16:04 | 60.6K بازدید | 0 دیدگاه

هیئت مدیره مدیرعامل را وتو کرد

جنگ قدرت در سایپا به سود جلالی

درحالی که مدیرعامل سایپا در مصاحبه ای نسبتا تند خبر از رد قطعی تمدید قرارداد باشگاه سایپا با مجید جلالی داده بود ، سایت باشگاه در خبری دوباره روی دست مدیرعامل بلند شد و جلالی را مربی فصل بعد خواند .

جنگ قدرت در سایپا به سود جلالی
به گزارش "ورزش سه"، در این خبر که روی سایت رسمی باشگاه آمده ، روی جلسه جلالی با اعضای هیئت مدیره تاکید شده تا مشخص شود که جنگ قدرت در این باشگاه نارنجی پوش فعلا به سود جلالی و هیئت مدیره پیش می رود .

در این خبر چنین آمده است : مجید جلالی بعد از نشست رسمی با اعضای هیات مدیره باشگاه سایپا کماکان سرمربی این تیم در لیگ برتر است و ادامه همکاری و حضور وی در این سمت منوط به هماهنگی این مربی با باشگاه سایپا شد.

اما نکته جالب متن منتشره ، تکذیب مصاحبه مدیرسایپا است . در پاراگراف دوم بیانیه باشگاه می خوانیم : با توجه به مصاحبه های امروز مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص مذاکره وی با برخی مربیان داخلی و خارجی، لازم به توضیح است که این مذاکرات در زمان استعفای جلالی رخ داده است.

بنابر این متن جلالی در نشست هیات مدیره برنامه های خود برای فصل آینده را نیز به باشگاه سایپا تسلیم کرده است.

مشخص نیست که این داستان تا کجا پیش خواهد رفت . مجید جلالی در حال حاضر در ارمنستان به سر می برد ؛ سفری که مدیر باشگاه گفته بود بدون هماهنگی باشگاه انجام شده است !

دیدگاه‌ها