کد خبر : 1242243 | 02 خرداد 1394 ساعت 15:29 | 35.9K بازدید | 0 دیدگاه

روز داوری در برنابئو

آنچلوتی، بیل و کاسیاس، منتظر قضاوت هواداران

امشب در دیدار رئال مادرید و ختافه، ممکن است شاهد آخرین حضور کارلو آنچلوتی، گرت بیل و ایکر کاسیاس در رئال باشیم.

آنچلوتی، بیل و کاسیاس، منتظر قضاوت هواداران
به گزارش "ورزش سه"، امشب رئال مادرید فصل 2014-2015 را با ناکامی در کسب جام به پایان خواهد رساند. رئال در ورزشگاه برنابئو میزبان ختافه است؛ در دیداری که شاید تنها برای رونالدو حائز اهمیت باشد. رونالدویی که قصد افزایش تعداد گل های زده خود را دارد. با این حال این بازی می تواند روز خداحافظی سه نفر با رئال مادرید نیز باشد.

به ادعای مارکا، هواداران رئال مادرید امشب نسبت به ادامه حضور آنچلوتی، بیل و کاسیاس در تیمشان واکنش نشان خواهند داد. فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، همچون همیشه در ورزشگاه برنابئو حضور خواهد داشت و به چشم خود خواهد دید که هواداران تیمش چه خواسته هایی دارند.

او که تصمیم خود برای اخراج آنچلوتی را گرفته، به احتمال فراوان شاهد حمایت بحش اعظمی از ورزشگاه از سرمربی ایتالیایی رئال خواهد بود. هواداران رئال هیچ مربی ای را شایسته تر از کارلتو برای هدایت تیمشان نمی دانند.

گرت بیل که در فصل جاری نتوانست درخشش فصل گذشته خود را تکرار کند، در چند مقطع مورد انتقاد هواداران قرار گرفت و باید دید که امشب واکنش ها به او چگونه خواهد بود.

ایکر کاسیاس نیز امشب دروازه بان ثابت رئال خواهد بود. او که در این فصل، بارها از سوی هواداران مورد اعتراض قرار گرفته، در تمام مصاحبه های اخیر، از تمایلش به ماندن صحبت کرده اما ممکن است با مشاهده ادامه اعتراضات، تصمیم خود را در پایان بازی با ختافه تغییر دهد.

دیدگاه‌ها