کد خبر : 1242252 | 02 خرداد 1394 ساعت 17:00 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر تاکتیک سایپا در گفت و گو با بیت الله رضایی

قرارشد سال آینده در خدمت جلالی باشیم

مدیرعامل تیم سایپا گفت از آقای جلالی برنامه خواستیم و ایشان برنامه کاملی برای بازی های سال آینده لیگ‌برتر به ما ارائه داد و انشاالله در خدمت ایشان خواهیم بود.

قرارشد سال آینده در خدمت جلالی باشیم
به گزارش "ورزش سه"، بیت الله رضایی در رابطه با ادامه همکاری با مجید جلالی به عنوان سرمربی سایپا گفت: مدت ها پیش آقای جلالی برای سال آینده استعفا داده بودند اما بعد از آن ما از ایشان برنامه ای خواستیم، آقای جلالی نیز یک برنامه مدون و کامل برای مسابقات لیگ و جام‌حذفی به ما ارائه کرد. برنامه ایشان بسیار جامع بود و من به ایشان گفتم که ضمانتی برای اجرای آن است که ایشان گفتند بله و قرار شد که مسابقات سال آینده را نیز در خدمت ایشان باشیم.

وی ادامه داد: اگر قرار بود مربی دیگری می‌ آوردیم چه ایرانی، چه خارجی باید مدت زمانی را به آزمون و خطا می‌ گذراندیم تا ایشان تیم را بشناسد و برنامه هایش عملی شود. اما آقای جلالی با این تیم کار می‌ کرده و تمام نقاط ضعف و قوت آن را به خوبی می‌ شناسد. بنابراین از همه نظر منطقی و عاقلانه بود که در صورت تمایل ایشان این همکاری را ادامه می‌ دادیم.

وی در رابطه با شایعات مبنی بر مذاکره این باشگاه با مربیان دیگر گفت: ماه پیش و زمانی که آقای جلالی استعفای خود را اعلام کرده اند، ما برحسب شرایطی که داشتیم باید با چند مربی مذاکره می‌ کردیم اما بعد از آنکه ایشان با ما صحبت کرد و برنامه داد، ما دیگر مذاکراتمان را ادامه ندادیم. اکنون هم در خدمت ایشان خواهیم بود تا زمانی که خود آقای جلالی نخواهند با مجموعه سایپا همکاری کنند.

رضایی در پایان راجع به مسائلی که بین هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه سایپا به وجود آمده گفت: خوشبختانه هیچ مساله ای در این میان نیست و یکی از آرام ترین و منطقی ترین جاهایی که بنده خدمت کرده ام همین هیات مدیره باشگاه سایپا بود.

دیدگاه‌ها