کد خبر : 1242262 | 02 خرداد 1394 ساعت 17:26 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

عادل مجللی به فینال A صعود کرد

مسابقات کاپ 2 جهانی آبهای آرام با برگزاری رقابت‌های نیمه نهایی در 4 ماده ادامه پیدا کرد.

عادل مجللی به فینال A صعود کرد
به گزارش "ورزش سه" از سایت فدراسیون قایقرانی، قایقرانان کشورمان در 4 ماده در رقابت‌های نیمه نهایی کاپ 2 جهانی آبهای آرام به مصاف حریفان خود رفتند و در 3 ماده موفق شدند به فینال راه یابند.

عادل مجللی در رقابت کانوی تک‌نفره 200 متر با حریفانی از مقدونیه، کانادا، بلاروس، فرانسه، لتونی، مکزیک و آمریکا با زمان 39/767 ثانیه در رده دوم قرار گرفت و به فینال A رقابت‌ها راه یافت. در این ماده قایقران بلاروس اول شد و پاروزن مقدونیه در رده سوم قرار گرفت. مجللی در فینال A در خط 7 قرار دارد و با رقبایی از مقدونیه، چین، اسپانیا، بلاروس، کانادا، فرانسه و 2 حریف از لتونی مسابقه خواهد داد.

علی آقامیرزایی و سعید فضل اولی در مسابقه نیمه نهایی کایاک دونفره هزار متر با پاروزنانی از بلژیک، آلمان، قزاقستان، بلاروس، ترکیه، ازبکستان و 2 حریف از اسلواکی مسابقه دادند و در نهایت با زمان 3:17/68 دقیقه در رده پنجم قرار گرفتند و به فینال B راه یافتند. فضل اولی و آقامیرزایی در این رقابت با پشت سر نهادن 2 حریف آسیایی خود از جمله رقبای قزاق قهرمان بازی‌های آسیایی، نتیجه ای بسیار درخشان به دست آوردند.

قایقرانان کشورمان در فینال B این ماده در خط یک قرار دارند و با رقبایی از بلژیک، استرالیا، چک، اسلواکی، ایتالیا، لهستان، نروژ و فنلاند رقابت خواهند کرد.

در رقابت نیمه نهایی کایاک دو نفره 200 متر نیز 2 قایق از کشورمان با رقبایی از بلاروس، لهستان و برزیل مسابقه دادند که در نهایت آرزو حکیمی و مهسا آذری با زمان 40:27 ثانیه در رده سوم ایستادند و به فینال راه یافتند اما هدیه کاظمی و مائده طهماسبی با قرار گرفتن در جایگاه پنجم از راهیابی به فینال باز ماندند. در این رقابت قایقرانان بلاروس و لهستان اول و دوم شدند.

حکیمی و آذری در فینال این ماده در خط 9 قرار دارند و با رقبایی از لهستان، استرالیا، قزاقستان، آلمان، نیوزلند، بلاروس و 2 حریف از انگلیس رو به رو خواهند شد.

در رقابت نیمه نهایی کایاک دونفره 500 متر نیز هدیه کاظمی و مائده طهماسبی با حریفانی از فرانسه، سوئیس، استرالیا، آمریکا، دانمارک و 2 حریف از قزاقستان رقابت کردند که در نهایت با زمان 55:51 ثانیه در جایگاه هشتم قرار گرفتند و از راهیابی به فینال باز ماندند.

رقابت‌های کاپ 2 جهانی آب‌های آرام عصر روز اول خرداد ماه با برگزاری مسابقه مقدماتی کایاک یک‌نفره 200 متر ادامه پیدا کرد و آرزو حکیمی در این ماده به مصاف حریفان خود رفت و در نهایت با قرار گرفتن در رده پنجم موفق به صعود به نیمه نهایی شد. حکیمی در نیمه نهایی کایاک یک‌نفره 200 متر با حریفانی از برزیل، سوئد، اتریش، ازبکستان، بلاروس، اسپانیا، مجارستان و رومانی رقابت می‌کند.

دیدگاه‌ها