کد خبر : 1242263 | 02 خرداد 1394 ساعت 17:26 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

نفت را ناکام نمی‌دانم و ما قهرمان لیگ هستیم

امیری: اساتید درباره اتفاقات تبریز صحبت کنند

بازیکن ملی‌پوش نفت تهران ابراز امیدواری می‌کند تیمش با توجه به پشتوانه بردی که در آزادی برابر الاهلی کسب کرده موفق به صعود از این مرحله لیگ قهرمانان شود.

امیری: اساتید درباره اتفاقات تبریز صحبت کنند
به گزارش "ورزش سه"، نفت تهران موفق شد در آزادی برابر الاهلی با گلی که غلامرضا رضایی به ثمر رساند برابر حریف عربستانی خود به برتری برسد و شانس خود را برای صعود از این مرحله افزایش دهد. وحید امیری درباره دیدار تیمش برابر نماینده عربستان گفت: جا دارد از تماشاگران تشکر ویژه‌ای داشته باشم و امیدوارم با دعای خیر آنها در دیدار برگشت هم نتیجه لازم را کسب کنیم و به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم نماینده خوبی برای ایران باشیم و پرچم ایران را در عربستان هم بالا ببریم.

امیری درباره شانس این تیم در حالی که لیگ برتر را از دست داده‌اند برای کسب جام در این فصل گفت: شخصا نفت تهران را در این فصل ناکام نمی‌دانم و نفت را قهرمان می‌دانم. به عنوان عضوی از این تیم دست تک تک بازیکنان را می‌بوسم. امیدوارم در دو جامی که پیش رو داریم با تمام قوا به میدان برویم و ان‌شاالله نتیجه خوبی برای نفت و فوتبال ایران کسب کنیم.

امیری ترجیح می‌دهد در شرایط فعلی درباره اتفاقات دیدار تیمش برابر تراکتورسازی صحبت نکند: اصلا دوست ندارم در این باره صحبتی کنم و اساتید و کارشناسان بهتر می‌توانند در این باره حرف بزنند.

بازیکن نفت تهران با رد این مساله که از بیرون از زمین نتیجه دیدار سپاهان را به اطلاع بازیکنان رسانده‌اند گفت: اصلا اینطور نبود و تمرکز کامل ما روی این بازی بود و در جو بازی و صدهزار تماشاگری بودیم که در استادیوم حاضر بودند و به بازی سپاهان فکر نمی‌کردیم.

دیدگاه‌ها