کد خبر : 1242264 | 02 خرداد 1394 ساعت 17:28 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

جو اردو عالی بود

اخباری: با گلرها روزهای خوشی داشتیم

گلر ملی‌پوش سایپای کرج که برای اولین بار از سمت کی‌روش به اردوی تیم‌ملی دعوت شده بود، از شرایط این اردو به ما می‌ گوید.

اخباری: با گلرها روزهای خوشی داشتیم
به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری در مورد شرایط اردوی تیم‌ملی که امروز به پایان رسید گفت: اردوی خیلی خوبی بود مادام بازی کردیم، آن هم در مدل های مختلف بازی تو عمق، دروازه نزدیک، دروازه دور و غیره خود آقای کی‌روش هم به عنوان داور نظاره گر بازی بود و جو خیلی خوبی درست شده بود.

گلر نارنجی پوشان کرج در مورد صحبت های کارلوس کی‌روش مبنی بر اینکه قصد دارد از جوان ها در جام‌جهانی 2018 استفاده کند، نظرش را اینگونه بیان کرد: صددرصد حرف ایشان به ما انگیزه داد، امیدوارم در بازی های مقدماتی جام‌جهانی روی ما حساب کند. آخر اردو آقای کی‌روش گفت از جوان ها راضی است و از اینکه ماها را دعوت کرده پشیمان نیست.

او در مورد اولین تجربه کاری اش با کارلوس کی‌روش ادامه داد: بالاخره خیلی به خودم افتخار می‌ کنم که اولین بار توسط مربی بزرگی مثل کی‌روش به تیم‌ملی دعوت شدم. البته آقای گاسپار مربی گلرها نیز خیلی به من کمک کرد.

این بازیکن در مورد رابطه اش با سایر گلرهای تیم‌ملی گفت: واقعا علی سلیمی، فروزان، سیدحسین حسینی خیلی راحت کار و تمرین کردیم.

اخباری در پایان در مورد هدفش برای فصل بعد افزود: امسال اولین سال حضورم در لیگ‌برتر بود و مسلما انگیزه ام برای فصل بعد بالاتر است و می‌ خواهم همه بازی ها را خودم انجام بدهم و کاری کنم که هم تعداد کلین شیت هایم بالا باشد و هم آمار خط دفاعی تیم مان خوب باشد.

دیدگاه‌ها