کد خبر : 1242270 | 02 خرداد 1394 ساعت 17:46 | 42.1K بازدید | 0 دیدگاه

سلیمی: کسی باور نمی‌ کند 31سال دارم

گلر فولادخوزستان در بین 3 گلر دیگری که به تیم‌ملی دعوت شدند، بیشترین سن را داراست اما خودش معتقد است مهم کارآیی بازیکن است نه چیز دیگری.

سلیمی: کسی باور نمی‌ کند 31سال دارم
به گزارش "ورزش سه"، علی سلیمی در مورد اردوی چند روزه تیم‌ملی که به تازگی به اتمام رسیده گفت: خدا را شکر اردوی خیلی خوبی بود و کسانی که از دید آقای کی‌روش قابل قبول و خوب بودند در این اردو حضور داشتند منهای بازیکن های تیم های پرسپولیس، نفت و ذوب‌آهن. در کل اردو کیفیت بالایی داشت و همه بچه هایی که داخل اردو بودند خوب بودند، جو کاملا صمیمانه بود و در مجموع شرایط اردو خوب و مثبت بود. اولین بار بود که داخل چنین جمعی بودم و درس های خیلی خوبی گرفتم.

او در مورد بحث سن و سالش که نسبت به گلرهای دیگر کمی بالاتر است و به تازگی مطرح شده، نظرش را اینگونه بیان کرد: به قول ارشاد یوسفی سن فقط یک عدد است، اوج یک گلر از سن 26 سالگی تا 34 سالگی است و در این بازه زمانی گلرها به نقطه اوجشان می‌ رسند. بنابراین مورد خاصی وجود ندارد شما باید به این نگاه کنید که بدن یک بازیکن جواب می‌ دهد یا خیر، خیلی ها در این اردو به من می‌ گفتند تو متولد 69 هستی؟ کسی باور نمی‌ کند 31 سال دارم. تا آنجا که توانایی داشته باشم خواسته های کادرفنی را اجرا می‌ کنم، مهم این است که خواسته کادر اجرا شود و در این بین ممکن است یک جوان 16 ساله این کار را انجام بدهد یا یک بازیکن 40 ساله و این دیگر به نظر خود کی‌روش برمی گردد. جا دارد از کارلوس کی‌روش تشکر کنم که تمام بازیکنان قابل قبول و با کیفیت فنی بالا را دعوت کرد همچنین در کنارش او به جوان هایی چون اخباری و حسینی نیز فرصت داد. این ها گلرهای آینده دار و از نظر فنی قوی هستند، اگر هم در مورد من مشکلی وجود داشته باشد خود کی‌روش می‌ گوید.

این بازیکن در مورد بازی تدارکاتی احتمالی با تیم ژاپن ادامه داد: ما ابتدا باید نگاه کنیم که کجا داریم بازی می‌ کنیم ولی اعتماد به نفسی که یک بازیکن از بازی مقابل تیم های بزرگ پیدا می‌ کند، خیلی مهم است. ژاپن و کره از قدرت های فوتبال آسیا هستند و حرف های زیادی برای گفتن دارند و بازیکنان این دو تیم در لیگ های معتبر دنیا بازی می‌ کنند و کلاس فوتبالی بالایی دارند. بازی با چنین تیم هایی می‌ تواند مشکلات ما را مرتفع کند و قطعا روی فوتبال مملکتمان تاثیر دارد.

سلیمی در پایان در مورد تکلیفش برای فصل بعد افزود: واقعیتش قراردادم با فولاد تمام شده ولی جایی که خانه آدم باشد، راحت تر است بنابراین اولویتم با فولاد است اما باید ببینم طی صحبت هایی که با باشگاه انجام می‌ دهم چه اتفاقی می‌ افتد.

دیدگاه‌ها