کد خبر : 1242273 | 02 خرداد 1394 ساعت 18:13 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

واتسکه در مصاحبه با بیلد

چلسی برای انتقام، دی بروین را به ما نداد

کوین دی بروین که تا سال 2014 بازیکن چلسی محسوب می شد با وجود علاقه دورتموند، در نهایت سال گذشته بصورت قطعی به ولفسبورگ واگذار شد.

چلسی برای انتقام، دی بروین را به ما نداد
به گزارش "ورزش سه"، دی بروین سال 2012 به عضویت چلسی در آمد اما دو فصل به خنک و وردبرمن قرض داده شد. این هافبک ارزشمند، هرگز مورد توجه مورینیو قرار نگرفت و سال 2014 با قراردادی رسمی به ولفسبورگ پیوست. هانس یواخیم واتسکه، نایب رئیس باشگاه دورتموند، روز گذشته در مصاحبه با بیلد فاش ساخت که پیش از ولفسبورگ، این باشگاه دورتموند بوده که قصد جذب دی بروین از چلسی را داشته است.

واتسکه در همین رابطه گفت:" ما بسیار علاقه داشتیم تا دی بروین را به خدمت بگیریم اما در نهایت با چلسی به توافق نرسیدیم. علت این مساله هم عصبانیت چلسی از لواندوفسکی بود. آنها خواهان جذب لواندوفسکی بودند اما این بازیکن در سال 2013 با رد این پیشنهاد، به درخواست بایرن مونیخ پاسخ مثبت داد. همین مساله باعث شد تا چلسی به ما برای دی بروین پاسخ منفی بدهد و او بدین ترتیب به ولفسبورگ پیوست."

واتسکه در مورد احتمال جدایی گوندوگان نیز گفت:" ایلکای توانایی های منحصر به فردی دارد. پیشنهادات مختلفی برای او رسیده و این طبیعی است. اگر خود من هم مدیر باشگاهی به غیر از دورتموند بودم،  برای جذب گوندوگان اقدام می کردم."

دیدگاه‌ها