کد خبر : 1242274 | 02 خرداد 1394 ساعت 18:07 | 38.8K بازدید | 0 دیدگاه

عابدینی:بدهی‌هدایتی‌جاری و درحال‌پرداخت است

مدیرعامل اسبق پرسپولیس ادعا می‌ کند که حسین هدایتی عملا هیچ نقشی در اداره شرکت استیل آذین ندارد و به همین دلیل اگر قرار باشد قانون اجرا شود، باید این شرکت برنده مزایده خرید پرسپولیس بشود.

عابدینی:بدهی‌هدایتی‌جاری و درحال‌پرداخت است
امیر عابدینی به "ورزش سه" می‌ گوید که 4 شریک معتبر از این به بعد شرکت استیل آذین را اداره می‌ کند و طبیعتا آنها سیاست گذاران اصلی باشگاه پرسپولیس خواهند بود.

از نظر شما فردا نام شرکت استیل آذین به عنوان مالک پرسپولیس اعلام می‌ شود؟
من فکر می‌ کنم که سازمان خصوصی سازی صادق است و اگر قرار باشد آنها رسالت خود را درست انجام بدهند، طبیعتا باید فردا نام شرکت استیل آذین ایرانیان به عنوان برنده مزایده اعلام بشود. فکر نمی‌ کنم در این موضوع تردیدی وجود داشته باشد.

موانع قانونی که پیش روی شرکت استیل آذین بود، برطرف شد؟
این موانع با توجه به اینکه دیگر آقای هدایتی سهامدار اصلی شرکت نیست، برطرف شده است. ما جز به جز مشکلاتی که شرکت استیل آذین داشت را برطرف کرده ایم و امیدوار هستیم که فردا نام استیل آذین به عنوان برنده مزایده اعلام شود.

ولی تقریبا همه می‌ دانند که آقای هدایتی تصمیم گیرنده اصلی شرکت استیل آذین ایرانیان است.
اصلا اینطور نیست، آقای هدایتی یک درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارد و به اندازه یک درصدش می‌ تواند در امور مربوط به پرسپولیس تاثیرگذار باشد. شک نکنید که بیشتر از این آقای هدایتی تاثیرگذار نخواهد بود.

در حال حاضر چه کسانی شرکت استیل آذین را اداره می‌ کنند؟
در حال حاضر اداره این شرکت برعهده 4 شریک است که سهام شرکت استیل آذین را از حسین هدایتی خریده اند. پس دیگر آقای هدایتی نمی‌ تواند در این باره تاثیرگذار باشد.

ولی گفته می‌ شود حسین هدایتی فقط 88 میلیارد به یک بانک بدهی دارد و به همین دلیل است که سهام را به صورت صوری به اشخاص دیگری واگذار کرده. این موضوع را تایید می‌ کنید؟
اولا که 88 میلیارد وقتی بدهی محسوب می‌ شود که آن را پرداخت نکرده باشند. اما من این را با اطمینان می‌گویم که بدهی ایشان جاری و در حال پرداخت است. ضمن اینکه 4 شریک که سهام استیل آذین را خریده اند، اصلا افرادی نیستند که حرف کسی را بی جهت قبول کنند.

اگر قرار باشد حرف های شما را بپذیریم پس چطور می‌ شود که آقای هدایتی کنفرانس مطبوعاتی برگزار می‌ کند تا از حق شرکت استیل آذین دفاع کند؟
در این باره توضیح می‌ دهم؛ آقای هدایتی از حق خودش و در واقع اعتبارش دفاع کرده است. به هر حال ایشان فرد شناخته شده ای در نظام و البته ورزش است و وقتی یک موضوعی پیش می‌ آید، سعی می‌ کند به دیگران توضیح بدهد که چه اتفاقی افتاده است وگرنه ایشان دخالتی در اداره شرکت استیل آذین و پرسپولیس نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها