کد خبر : 1242334 | 02 خرداد 1394 ساعت 22:12 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

عباسیان: قطعا ما در لیگ می مانیم

استقلال خوزستان در حالی به مصاف مس کرمان می رود که اگر نتواند در مرحله پلی آف این تیم را شکست دهد جایش با این تیم در لیگ یک عوض می شود اما آبی پوشان اهواز تمام تلاشان را می کنند که چنین اتفاقی نیفتد.

عباسیان: قطعا ما در لیگ می مانیم
به گزارش "ورزش سه"  یزدان عباسیان در مورد این بازی گفت: تیم جوانی که ما داشتیم می توانست جایگاه بهتری در لیگ داشته باشد، اما خیلی از اتفاقات باعث شد که ما نتوانیم جایگاه واقعی مان را به دست بیاوریم،البته این طبیعی است چون بهترین تیم های دنیا هم بعضی اوقات به مشکل می خورند ولی مطمئنا در این دو بازی تیم ما شایستگی هایش را نشان خواهد داد و ثابت می کند که این جایگاه درخورر باشگاه صنعتی و مربی و بازیکنان ما نیست.

او در همین باره ادامه داد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و از لحاظ روحی آماده این بازی هستیم، در بازی با پیکان یا همان آخرین بازی لیگ هم بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت های زیادی بدست آوردیم،بخاطر عدم تمرکز و استرسی که داشتیم نتوانستیم از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کنیم.

بازیکن استقلال اهواز در پایان با ابراز امیداری بابت ماندشان در لیگ افزود: امیدوارم از بازی پلی آف سربلند بیرون بیاییم،تا بتوانیم از خجالت آقای ویسی و مدیریت باشگاه در بیاییم.

دیدگاه‌ها