کد خبر : 1242372 | 03 خرداد 1394 ساعت 01:35 | 58.8K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی رئال مادرید

آنچلوتی: یا ادامه کار در رئال یا یکسال استراحت

رئال مادرید امشب آخرین بازی فصل خود را با برتری 7-3 مقابل ختافه به پایان برد و با 92 امتیاز نایب قهرمان لالیگا شد.

آنچلوتی: یا ادامه کار در رئال یا یکسال استراحت
به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، امشب به دلیل محرومیت بازی را از جایگاه ویژه در کنار مودریچ و خدیرا تماشا می کرد. در حالیکه رسانه ها از برکناری او خبر داده اند اما کارلتو در نشست خبری پس از بازی، از مذاکره با فلورنتینو پرز در دو روز آینده برای مشخص شدن وضعیتش خبر داد.

آنچلوتی به خبرنگاران گفت:" همانطور که دیروز گفتم، هنوز هیچ چیز در مورد آینده من مشخص نیست. فعلا از باشگاه با من هیچ تماسی گرفته نشده است.فکر می کنم دوشنبه یا شه شنبه با مدیر باشگاه ملاقاتی خواهیم داشت و سپس همه چیز روشن خواهد شد. یا سرمربی رئال می مانم یا یک سال استراحت می کنم. آینده من یکی از این دو حالت خواهد بود.
باید از همه بازیکنان تشکر کنم. پس از پایان بازی با آنها صحبت کردم چون آخرین بازی فصلمان بود. 92 امتیاز کسب کردیم اما متاسفانه برای قهرمانی کافی نبود. دوست داشتم در آخرین بازی فصل روی نیمکت حضور داشته باشم ولی محرومیت اجازه نمی داد."

سرمربی رئال در مورد تشویق شدن در برنابئو گفت:" هواداران امروز بسیار به من لطف داشتند و از همه آنها تشکر می کنم. متاسفم که نتوانستیم قهرمانی را به آنها هدیه کنیم."

آنچلوتی در مورد اظهارنظر برلوسکونی که گفته بود اگر آنچلوتی از رئال اخراج شود به میلان می آید گفت:" از برلوسکونی تشکر می کنم ولی گفتم که یا به کارم در رئال ادامه می دهم یا اینکه یک سال استراحت خواهم کرد."

آنچلوتی در مورد ارزیابی خود از فصل 2014-2015 گفت:" چند بار گفته ام که در بدترین مقطع و در ماه های فوریه و مارس سه بازیکن مهممان را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و این ضربه سختی برای ما شد. مقابل ویارئال و بیلبائو به همین دلیل امتیازات حساسی را از دست دادیم و صدر جدول را به بارسلونا تقدیم کردیم."

کارلتو در مورد علاقه اش به ماندن در رئال گفت:" دوست دارم در رئال بمانم و اگر به من بگویند که اخراج هستی، ناراحت خواهم شد. در فوتبال از این مسائل اتفاق می افتد و اولین بار نیست؛ اخرین بار هم نخواهد بود که یک مربی از سمتش برکنار می شود. در هر صورت به فلسفه کاری ام ایمان دارم. فعلا که از باشگاه خبری نشده . فکر می کنم آنها در این مورد عجله ای ندارند. من هم عجله ای ندارم. صبر می کنیم ببینیم چه پیش می آید."

دیدگاه‌ها