کد خبر : 1242401 | 03 خرداد 1394 ساعت 10:22 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

کواچ: آمریکایی‌ها سرویس‌های پرشی خوبی دارند

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: از عملکرد بازیکنان ایران برابر جمهوری چک در دو مسابقه تدارکاتی راضی ام.

کواچ: آمریکایی‌ها سرویس‌های پرشی خوبی دارند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ در پایان دومین مسابقه تدارکاتی و دوستانه تیم‌های ایران و جمهوری چک اظهار داشت: تیم ایران در این مسابقه جدی‌تر بازی کرد. معنوی‌نژاد را هم که تازه به تیم پیوسته بود، در این بازی زیر نظر گرفتم تا تصمیم خود را در مورد ترکیب نهایی تیم بگیرم. از بازی او راضی هستم؛ البته اکثر بازیکنان ایران توانایی حضور در ترکیب اصلی تیم ایران را دارند و این موضوع کار انتخاب را سخت می‌کند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره مسابقه با آمریکا در چارچوب لیگ جهانی والیبال نیز گفت: سعی کردیم این تیم را به خوبی آنالیز کنیم. آمریکا تیم قدرتمندی است و می‌دانیم که سرویس‌های پرشی خوبی دارد.

وی تصریح کرد: تیم ملی والیبال آمریکا هم با تیم‌های کانادا، کوبا و مکزیک دیدارهای دوستانه‌ای برگزار کرد. ما متوجه تفاوت سرویس‌های پرشی آنان با تیم ایران شدیم. سعی می‌کنیم با نهایت تلاش از سرویس‌های خوبی بهره‌مند شویم و تفاوت‌ها را کاهش دهیم.

تیم ملی والیبال ایران در دو مسابقه دوستانه و تدارکاتی با جمهوری چک به برتری سه بر صفر دست یافت. این تیم صبح امروز پراگ را به مقصد لس‌آنجلس آمریکا ترک کرد تا در هفته سوم لیگ جهانی دو مسابقه با تیم ملی آمریکا برگزار کند.

دیدگاه‌ها