کد خبر : 1242409 | 03 خرداد 1394 ساعت 11:07 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

معروف: برابر چک هماهنگ‌تر بودیم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان ایران برابر جمهوری چک هماهنگ تر بازی کردند و این موضوع نشان از آمادگی آنان برای شروع لیگ جهانی دارد.

معروف: برابر چک هماهنگ‌تر بودیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سعید معروف در پایان دومین مسابقه تدارکاتی و دوستانه تیم های ایران و جمهوری چک افزود: در مجموع دیدارهایی که با فنلاند و جمهوری چک انجام دادیم برای آماده سازی تیم ملی والیبال ایران خیلی خوب بود.

وی تصریح کرد: در مسابقه با فنلاند با ترکیب های متفاوت به مصاف حریف رفتیم که نقاط ضعف و قوت تیم ایران را برای کادر فنی مشخص کرد و در مسابقه با چک آن‌ها را برطرف کردیم و به مراتب بهتر مسابقه دادیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با بیان این که تیم های فنلاند و جمهوری چک با آمریکا فرق دارند، گفت: یقینا نمی توان تیم آمریکا را با آن ها مقایسه کرد اما مسابقه و پیروزی برابر جمهوری چک از نظر روانی و روحیه برای بازیکنان ایران مفید است و با آمادگی بیشتری به مصاف آمریکا خواهند رفت.

وی با ابراز رضایت از بازگشت مصدومان به تیم گفت: خوشبختانه با تیم کامل به آمریکا می رویم. هر کاری که نیاز بود برای آماده سازی تیم ایران انجام شده است و دیگر نمی توان کاری کرد.

بهترین پاسور لیگ جهانی 2014 با اشاره به این که تیم ایران همیشه در شروع تورنمنت های مهم با مشکل روبرو می شود، گفت: امیدوارم تیم ایران در این دوره از لیگ جهانی این مشکل را نداشته باشد و با کسب امتیازات لازم از سه حریف قدرتمند به کشور برگردیم تا آماده میزبانی از آن ها شویم.

تیم ملی والیبال ایران پس از برگزاری اردوی چهارده روزه در فنلاند و جمهوری چک و انجام پنج دیدار دوستانه، بامداد امروز (یکشنبه) سوم خرداد ماه با شانزده بازیکن راهی لس آنجلس محل برگزاری دو دیدار نخست خود در بیست وششمین دوره لیگ جهانی شد.

دیدگاه‌ها