کد خبر : 1242413 | 03 خرداد 1394 ساعت 11:48 | 48.7K بازدید | 0 دیدگاه

بهنام پیشرو در شرایط بحرانی به کمک پرسپولیس آمد

عربشاهی: حرف و عمل هدایتی یکی نیست

پیشکسوت تیم پرسپولیس معتقد است شرکت بهنام پیشرو کیش می تواند این تیم را از شرایط بحرانی خارج کند و حسین هدایتی نشان داده است که در عمل پشت قدیمی های این باشگاه نیست.

عربشاهی: حرف و عمل هدایتی یکی نیست
به گزارش "ورزش سه"، ضیاء عربشاهی در رابطه با برنده احتمالی مزایده باشگاه پرسپولیس گفت: به نظر من و خیلی ار پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس، در بین گزینه های موجود شرکت بهنام پیشرو کیش، می تواند پرسپولیس را از این شرایط موجود خارج کند، این شرکت در بدترین شرایط کم و کاستی ها را جبران و برای پرسپولیس هزینه کرد و پشت این تیم ایستاد و الان هم حقشان است در مزایده برنده شوند.

وی در رابطه حضور حسین هدایتی و شرکت استیل آذین در این مزایده گفت: آقای هدایتی در زبان به بچه ها نزدیک است اما در عمل اینگونه نیست، دور شدن تدریجی ایشان از علی پروین نشان می دهد حرف و عمل او یکسان نیست، در چند ماه اخیر آقای هدایتی دائم به پیشکسوتان نزدیک می شد و دور می شد، ابتدا حمایت می کرد و بعد کنار می کشید. خیلی ها وقتی دور هستند از پیشکسوتان حرف حرف می زنند اما تا نزدیک می شوند نظرشان تغییر می کند، آقای نژادفلاح هم متاسفانه همین طور بود، ایشان هم بعد از دریافت حکم، رفتارش با ما 180 درجه تغییر کرد.

بازیکن سابق پرسپولیس در ادامه گفت: سال ها بود که بازیکنان پرسپولیس یک رختکن برای عوض کردن لباسشان نداشتند و ماشین آقای پروین رختکن ما بود، اصلا نام پروین با نام باشگاه پرسپولیس عجین شده است، مگر می شود کسی به این باشگاه بیاید و پروین را کنار بگذارد. همیشه پیشکسوتان این باشگاه پشت علی پروین هستند.

عربشاهی ادامه داد: برند پرسپولیس هرچقدر که ارزش داشته باشد، قیمتی است که پیشکسوتان این باشگاه به آن دادند، ما قدیمی های این باشگاه نیز سال ها به عشق هواداران و علی پروین در این تیم توپ زدیم. الان می بینیم که چهار لیدر می آیند و می گویند این نام ها رفتنی هستند و فقط نام پرسپولیس می ماند، نخیر اینگونه نیست، پرسپولیس ریشه دارد و ریشه هایش هم ما پیشکسوتان این تیم هستیم که همیشه پشت علی پروین بوده ایم.

دیدگاه‌ها