کد خبر : 1242427 | 03 خرداد 1394 ساعت 12:30 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

نریمان‌جهان: پیراهن تیم ملی را از دست نمی‌دهم

هافبک تهاجمی سرخپوشان تبریز با آمار خوبی که در لیگ چهاردهم از خود برجای گذاشت بالاخره نظر مثبت سرمربی تیم‌ملی را به خود جلب کند و توانست در لیست 50 نفره او جای بگیرد.

نریمان‌جهان: پیراهن تیم ملی را از دست نمی‌دهم
به گزارش "ورزش سه"، سامان نریمان‌جهان در این رابطه گفت: واقعا از دیدن نامم در لیست 50 نفره کی‌روش شگفت زده و خوشحال شدم. بسیار خوشحالم و خدا را شکر می‌ کنم که مزد زحماتم را اینگونه گرفتم. من هیچ موقع به دعوت نشدم به تیم‌ملی اعتراض نکردم و از این به بعد هم نخواهم کرد. بلکه هر بازی تلاشم را دو برابر کردم و نتیجه اش حضورم در تیم‌ملی شد. حالا که به پیراهن تیم‌ملی رسیدم کاری نمی‌ کنم که به راحتی آن را از دست بدهم. امسال تمام تلاشم را برای تراکتورسازی گذاشتم و همین کار را هم برای تیم‌ملی کشورم انجام می‌ دهم. البته با تلاشی بیشتر به نسبت قبل زیرا می‌ خواهم ثابت کنم که پیراهن مقدس تیم‌ملی را راحت به دست نیاورده ام.

او در مورد دعوت شدنش به اردوی دوم تیم‌ملی ادامه داد: خیلی خوشحالم که دوباره در لیست دوم کی‌روش جای گرفتم. به همین خاطر تمام تلاشم را می‌ کنم که جواب اعتمادش را بدهم. برای هم تیمی هایم آقای تیموریان و فرشاد احمدزاده نیز خیلی خوشحالم که آنها هم به تیم‌ملی دعوت شدند. تراکتور بازیکنان شایسته زیادی دارد که انشاالله یک روزی به تیم‌ملی راه پیدا کنند.

این بازیکن در مورد صحبت های کی‌روش مبنی بر اینکه قصد دارد در جام‌جهانی 2018 از بازیکنان جوان استفاده کند نظرش را اینگونه بیان کرد: این یک پیام خیلی مثبت است زیرا هم انگیزه بازیکنان جوان را بالا می‌ بردم و همچنین استفاده جوان ها در کنار چند بازیکن باتجربه جواب می‌ دهد. جا دارد از کارلوس کی‌روش، دستیارانش در تیم‌ملی و تمام مسوولینی که باعث و بانی فراهم شدن چنین فرصت های خوبی شدند، تشکر ویژه به عمل آورم.

هافبک سرخپوشان تبریزی در پاسخ به این سوال آیا اتفاقات بازی با نفت‌تهران و از دست دادن قهرمانی را فراموش کرده اند یا خیر گفت: آن روز تمام شده و فکر کردن به آن اتفاقات و حرف زدن دوباره اش هیچ چیز را برنمی گرداند و درست نمی‌ کند. ما تمام تلاشمان را برای کسب جام قهرمانی انجام دادیم و حالا که قهرمان نشده ایم عذاب وجدان نداریم چون همه کار کردیم اما گویا قسمت این بود که برای سومین بار نایب قهرمان شویم. جا دارد از خیل عظیم هوادارانی که به استادیوم یادگار امام جلوه خاصی داده بودند و با تشویق هایشان شرمنده مان کردند، عذرخواهی کنم.

نریمان‌جهان در پایان افزود: من سرباز تراکتورسازی و حالا به تازگی سرباز تیم‌ملی هستم. امسال را نیز در خدمت تراکتورم و این را بگویم که این فصل تا قهرمانی را کسب نکنیم، بی خیال نخواهیم شد. به هواداران تراکتور این قول را می‌ دهم که امسال شاهد یک فصل بسیار خوب از سمت ما تراکتوری ها هستند که قطعا با حمایت های آنها این خوبی تکمیل می‌ شود. جا دارد در آخر از آقای تونی و کادرفنی مان تشکر کنم.

دیدگاه‌ها