کد خبر : 1242428 | 03 خرداد 1394 ساعت 12:30 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی: جو تیم ملی عالی بود

گلر ملوانی ها که در لیست 50 نفره کارلوس کی‌روش جا گرفت با توجه به سن و سالش می‌ تواند یکی از بازیکنان آینده دار تیم‌ملی کشورمان باشد.

حسینی: جو تیم ملی عالی بود
به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی درباره اردوی 4 روزه تیم‌ملی که آن را پشت سر گذاشت گفت: این اردو خیلی خوب بود و جو صمیمانه ای بین بچه ها وجود داشت، خوب تمرین کردیم و دیروز هم روز آخر اردویمان بود. خدا را شکر کی‌روش از ما راضی بود، باید ببینیم در آینده چه چیزی پیش می‌ آید.

او در مورد اولین تجربه کار با سرمربی تیم‌ملی ادامه داد: خدا را شکر در اولین سالی که در لیگ‌برتر بازی کردم توانستم نظر مثبت کادرفنی تیم‌ملی را جلب کنم و به تیم‌ملی دعوت شوم. این تجربه بسیار شیرین بود، کی‌روش مربی بزرگی است و گاسپار که مربی دروازه‌بان های تیم‌ملی است بسیار بااخلاق بود با او و تمام گلرهایی که در اردوی تیم‌ملی حضور داشتم راحت بودیم. خوشحالم که آنجا با کسانی چون سلیمی، اخباری و فروزان کار کردم.

گلر ملی‌پوش ملوان در مورد جو اردوی تیم‌ملی نظرش را اینگونه بیان کرد: خدا را شکر بچه ها یکی از یکی بهتر بودند و چند روزی که کنار هم بودیم لذت بردیم از همه تشکر می‌ کنم. بازیکنی که برای اولین بار به تیم‌ملی دعوت می‌ شود، شاید در وهله اول همه چیز برایش سخت باشد اما جو صمیمانه ای که وجود داشت باعث شد این اتفاق به شخصه برای من و کسانی که برای اولین بار به تیم‌ملی دعوت شدند، نیافتد. بخصوص اینکه استقلالی های زیادی که هم تیمی های سابقم هستند و ملوانی هایی که هم تیمی های حال حاضرم هستند، در اردو حضور داشتند و خدا را شکر باعث شدند جو اردو بهتر شود.

وقتی از این بازیکن سوال شد که نحوه تمریناتشان در تیم‌ملی چه فرقی با تیم باشگاهی اش داشت، پاسخ داد: چون اولین تجربه دعوتم به تیم‌ملی بود یکی، دو روز اول همه چیز متفاوت بود اما رفته رفته همه چیز خوب شد و خدا را شکر جو تیم‌ملی مثل جو باشگاهم شد.
حسینی در پایان افزود: همین که با اولین فصل حضورم در لیگ‌برتر به تیم‌ملی دعوت شدم کلی انگیزه گرفتم و سعی می‌ کنم بیشتر خودم را نشان دهم چون حالا می‌ دانم که من را زیر نظر دارند. تمام سعی و تلاشم را می‌ کنم که جزو گلرهای ثابت تیم‌ملی باشم.

دیدگاه‌ها