کد خبر : 1242429 | 03 خرداد 1394 ساعت 12:30 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

تماشای پلی آف لیگ برتر رایگان اعلام شد

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: با تصمیم باشگاه، تماشای دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و مس کرمان در پلی‌آف لیگ برتر، رایگان اعلام می‌شود.

تماشای پلی آف لیگ برتر رایگان اعلام شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، علی پورکیانی اظهار کرد: بنا بر صلاحدید بختیاری - مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، تصمیم گرفته شده که به احترام تماشاگران خوزستانی که همیشه در سرما و گرما پشت تیم بوده​اند و از آن حمایت داشته​اند، تماشای بازی فردا (دوشنبه) تیم ما با مس کرمان رایگان اعلام شود و بر همین اساس باشگاه بلیت‌های این دیدار را خریداری کرده و در اختیار هوادارن قرار می‌دهد.

وی بیان‌کرد: همچنین تصمیم گرفته شد که در چهار نقطه شهر از جمله استادیوم تختی اهواز، ملاشیه، کوت‌عبدالله و حصیرآباد، چند دستگاه اتوبوس قرار داده شود تا هواداران به ورزشگاه غدیر اهواز رسانده شوند و بتوانند این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این سرویس​دهی هنگام بازگشت نیز انجام خواهد شد.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: انتظار داریم که تماشاگران مانند همیشه یک‌رنگ، یک‌دل و یک‌صدا به ورزشگاه بیایند و برای ماندگاری تیم در لیگ برتر، تیم را تشویق و از آن حمایت کنند. جا دارد از تماشاگران بابت حمایت​های همیشگی​شان تقدیر و تشکر کنم.

وی بیان‌کرد: امیدواریم با حمایت بی​دریغ مدیریت، مسئولان استان، تلاش و زحمت بازیکنان و درایت کادرفنی و همچنین با پشتوانه تماشاگران و ارایه یک بازی جوانمردانه، استقلال خوزستان در لیگ ماندگار خواهد شد.

دیدار رفت دو تیم استقلال خوزستان و مس کرمان در مرحله پلی‌آف از ساعت 18:30 فردا (دوشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها