کد خبر : 1242430 | 03 خرداد 1394 ساعت 12:20 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی میلان-تورینو

دو تیم میلان و تورینو، امشب در ورزشگاه سن سیرو شهر میلان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی میلان-تورینو
به گزارش "ورزش سه"، پیپو اینزاگی، که به احتمال فراوان، در پایان فصل از نیمکت میلان جدا خواهد شد، دو دیدار پایانی خود را تجربه می‌کند.

میلان

روسونری خود را برای آخرین دیدار خانگی فصلی پرفراز و نشیب و ضعیف آماده می‌کند. شاگردان اینزاگی، با کسب 46 امتیاز از 36 بازی، در رده ی یازدهم جدول قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیرشان 4 شکست و 1 پیروزی کسب کرده اند که تنها پیروزی آنها به دیدار مقابل رم باز می‌گردد. میلان با تیم رویایی سالهای قبلش به شدت فاصله گرفته و برلوسکونی با در نظر گرفتن بودجه ای مناسب برای فصل بعد، قصد تغییر این روند را دارد. بسیاری آنچلوتی را به شدت نزدیک به حضور روی نیمکت میلان می‌دانسنتد ولی سرمربی ایتالیایی شب گذشته اعلام کرد که یا در رئال خواهد ماند یا یک سال استراحت خواهد کرد ولی تنها موردی که تقریبا می‌توان آن را قطعی دانست، جدایی اینزاگی در پایان فصل است. میلان برای این بازی، به جز جرمی منز که به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش نیست، تمامی بازیکنانش را در اختیار دارد.

تورینو

تورینو با کسب 51 امتیاز از 36 بازی، در رده ی نهم جدول سری آ قرار گرفته اند. آنها برای زنده نگه داشتن شانس کسب سهمیه لیگ اروپا می‌جنگند و در صورت پیروزی در بازی امروز، هم امتیاز با سمپدوریا، در رده ی هفتم قرار خواهند گرفت. 5 دیدار اخیر دو تیم، ب 2 پیروزی برای میلان 3 تساوی به پایان رسیده است. تورینو مصدوم و محرومی برای این دیدار ندارد و با ترکیب اصلی خود به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها