کد خبر : 1242431 | 03 خرداد 1394 ساعت 12:32 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

نمی دانم چه عجله ای در برگزاری پلی آف است

درودگر: برخی اسناد جعل شده اند

مدیرعامل باشگاه نساجی قائمشهر معتقد است برای جلوگیری از تضییع حق تیم های نساجی، پیکان و نفت مسجدسلیمان، بازی های پلی آف عقب بیفتد.

درودگر: برخی اسناد جعل شده اند
به گزارش "ورزش سه"، صادق درودگر در رابطه با جلسه کمیته اخلاق که دیروز برگزار شد گفت: متاسفانه هنوز نتیجه ای از این جلسات حاصل نشد، متاسفانه آقایان از باشگاه مس، در جلسات شرکت نمی کنند، یعنی به راحتی در جلسات قانونی فدراسیون فوتبال شرکت نمی کنند. بهرحال مستندات لازم به این کمیته ارائه شده است و از آقای محمدزاده نیز خواهش می کنم با همین اراده ای که مشغول پیگیری ماجرا هستند کار را به اتمام برسانند، برای پیگیری این جریان باید اراده ای باشد که خدارا شکر آقای محمدزاده این اراده رادارند.

وی ادامه داد: در این پرونده یک چیزهایی کاملا واضح است، پول هایی از حساب خارج شده و پول هایی هم به حسابی رفته است، پیامک هایی رد و بدل شده است و از همه بدتر مسئله جعل سند است. بعضی ها عنوان می کنند پولی برای چاپ کتاب واریز کرده اند و قضیه جعل سند نیز به همین قسمت مرتبط می شود، چرا که قضیه چاپ کتاب مربوط به سال 91 است.

مدیرعامل باشگاه نساجی در ادامه گفت: فردی که این کار را انجام داد اکنون فراری است و دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی به دنبال او هستند، بالاخره اگر امروز دستگبر نشود فردا که می شود، آن وقت باید ببینیم با اعترافاتی که آن فرد می کنند، بعضی ها چه خواهند کرد.

درودگر معتقد است: زمانی عنوان می شود ممکن است به واسطه داشتن قدرت مالی، کسی بتواند قدرت سیاسی هم به دست بیاورد. اما من برای دفاع از حقوق باشگاه نساجی و مردم مازندران یک قدم هم عقب نمی روم و جهت شفاف شدن این موضوع با تمام وجود همه ماجرا را پیگیری می کنم.

او در ادامه گفت: متاسفانه بعضی از دوستان در این مورد نمی خواهند بیشتر مانور داده شود چرا که ممکن است به جمع شکایت کنندگان اضافه شود و اوضاع از اینی که پیچیده تر و بدتر شود. فدراسیون فوتبال برای ندادن هزینه بیشتر و زیان بزرگتر، باید هرچه سریعتر این جریان را پیش ببرند و آن را به نتیجه درست برسانند.

او در پایان گفت: به نظر من باید برای جلوگیری از تضییع حقوق باشگاه هایی همچون نساجی و پیکان و نفت مسجدسلیمان باید بازی پلی آف را کنسل کنند تا نتایج اعلام شود و سپس آن بازی ها برگزار شود، ما اعلام کردیم که بازی های پلی آف برداشته شود، اصلا نمی دانم چرا انقدر عجله در برگزاری این دو بازی وجود دارد. شنیده بودم که باشگاههای نفت مسجدسلیمان و پیکان نیز از راه آهنی ها به خاطر داشتن یک بازیکن غیرقانونی شکایت کرده بودند.

دیدگاه‌ها