کد خبر : 1242442 | 03 خرداد 1394 ساعت 13:07 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

همه اعضای هیات مدیره گوشی‌هایشان را خاموش کردند!

ابن‌قاسم: از استعفای هیات مدیره متعجب شدم

حسین ابن قاسم سرپرست تیم فولاد بعد از استعفای دسته جمعی هیات مدیره عنوان کرد، خود من هم از این استعفا متعجب شدم و دلیل این مساله را نمی دانم.

ابن‌قاسم: از استعفای هیات مدیره متعجب شدم
به گزارش "ورزش سه"، ابن قاسم به خبرنگار ما گفت: در سال روز آزادی خرمشهر خبر استعفای دسته جمعی اعضای هیات مدیره همه را متعجب کرد. من هم علت آن را نمی دانم، از صبح هم هر چه تلاش می کنم با آقای دهکردی و سایر اعضای هیات مدیره تماس بگیرم همه گوشی‌ها خاموش بوده و من موفق نشدم.

سرپرست فولاد با اشاره به اینکه قطعا این اتفاق هیچ ارتباطی با صعود تیم فولاد نوین به لیگ برتر ندارد، افزود: خیلی ها از من می پرسند که شاید این استعفا به صعود تیم فولاد نوین به لیگ برتر داشته باشد. اما من در این مورد بگویم که ساختار دو باشگاه فولاد و فولاد نوین کاملا از هم مجزا است و در قسمت هیات مدیره و مدیر عامل و سایر قسمتهای اداری هم مربوط نمی شوند.

او ادامه داد: ما حتی اگر بخواهیم که از این دو تیم بازیکن بگیریم هم درست مثل اینکه بخواهیم از استقلال و پرسپولیس بازیکن بگیریم باید مکاتبات و مراحل اداری را طی کنیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم مشکلات فولاد هر چه زودتر حل شود تا باشگاه بتواند برای فصل آینده برنامه ریزی مناسبی داشته باشد.

دیدگاه‌ها